Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette er muligens et veldig dumt spørsmål, men jeg har en del av disse hvite kvisene som er veldig kompakte og umulig å klemme. De fleste sitter på kinnene og er utrolig synlige! I tillegg har de vært der i over 6 mnd.

Jeg begynner å bli lei av dette, og har ikke tid eller penger til å dra på klinikk for å få utklemmingstimer. Er det da mulig å ta en liten nål som jeg desinfiserer og stikke disse kvisene for å så klemme dem? Eller vil dette etterlate seg stygge arr?

Anonymous poster hash: 31890...d45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en steril nål, i så tilfelle, gjerne flere. Bruk kun spissen, og gi deg hvis du ikke oppnår noe relativt raskt (de har en tendens til å blø mye) så du ikke lager flere problemer enn du løser.

Hvis du er redd for spørsmål fra de på apoteket, så sier du at du skal sette vitamin B12 eller noe regelmessig fremover. Spør de om størrelse, så si at de bare får ta noe. "Stempelet" har du fra før, eller noe, du ber kun om sprøytespisser.

• Liker 1
Skrevet

Som Elanore skriver ovenfor er det best å kjøpe en steril nål. Stikk bare hull på den hvite tuppen av kvisen, slik at du ikke ender opp med å lage store står og eventuelle arr.

Anonymous poster hash: 24ef0...b71
Skrevet

Okei, takk! Skal prøve det! :)

Anonymous poster hash: 31890...d45
Skrevet

Du kan bare bruke en synål også. Hold den over et stearinlys en stund først, slik at bakterier drepes. Deretter er det bare å sette i gang. Jeg har gjort det selv mange ganger, går helt fint det.

Anonymous poster hash: a882a...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...