Gå til innhold

Spørsmål til barnevernspedagoger og barnehagelærere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker å utdanne meg som barnevernspedagog eller barnehagelærer,

Kan dere være så snille å fortelle meg?

* Hva gjør dere på jobb?

* Jobbmuligheter

* Månedslønn

Jeg ønsker å vite om dere tjener nok penger til å reise på ferie og ta med barn på reisen, en gang i året :) Dere har vell en partner og men om dere begge skulle ha lik lønn har dere råd til å reise en gang i året, hvert år?

Mat,klær, gaver og reiser har dere råd til det?

Jeg ønsker å muligheter åpen men dersom lønnen ikke strekker til ferie så blir det vanskelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i barneverntjenesten som saksbehandler i barneteam. Har jobbet 6 år i kommunen og tjener 482000 kr. Mannen min tjener litt mer enn meg, så vi har god økonomi. Jobber 0800-1535 og har mulighet til avspasering og flexitid så har mulighet til å reise på ferie utenom sesongen også.

Anonymous poster hash: ce00d...2af

Skrevet

Jeg jobber som pedagogisk leder. Begynte i år, så har null erfaring fra før.

- På jobb har jeg ansvar for personalet på min avdeling, dvs 3 stk. Veiledning og medarbeidersamtaler.

- Har det overordnende pedagogiske ansvaret på avdelingen, dvs planlegge, lage månedsplaner(dette delegeres ofte til førskolelæreren, vi samarbeider mye).

- Foreldresamtaler

- Et par møter på kveldstid i året, fram til kl 21 ca, personalmøter og foreldremøter.

- Har 2 timer planleggingstid i uka, tar ofte ut en hel dag i mnd istedet.

- Er selvfølgelig sammen med barna, leker mye, sangstund, lesestund, er ute, går på tur, skifter bleier osv.

En veldig koselig jobb altså, men man blir sliten, som man også blir i de fleste andre jobber :) Mye å sette seg inn i i starten, men det går fint etter noen uker.

I Oslo er det forholdsvis enkelt å få seg jobb.Har 6 ukers ferie, 3 av dem må taes i juli hvert år.

Har månedslønn på ca 35000 før skatt.

Anonymous poster hash: e2fa0...5bb
Skrevet

- Har 2 timer planleggingstid i uka, tar ofte ut en hel dag i mnd istedet.

Anonymous poster hash: e2fa0...5bb

2 timer? ? Hvis du jobber 100% har du rett på 4 timer i uka...

Anonymous poster hash: 83220...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...