Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal lage kalender som skal gis i julegave med bilder av familien min, så lurer jeg på om det er noen som har forslag til noen gode sider å lage disse kalenderne og eventuelt julekort på samme side? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elitefoto har halv pris på julekort ut november. Veldig bra kvalitet. Jeg benytter meg av dette tilbudet hvert år. Og de har 30% på alle kalender også ut november :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er litt sent ute så får ikke benyttet meg av noe novembertilbud....

Men noen som vet om bra men også rimelig nettside for julekort og kalendere. Tusen takk.

Anonymous poster hash: 5b7b9...30d
Skrevet

Vi har bestilt fra Japanphoto :-)

Skrevet

Vi bruker Eurofoto (samme som Japanphoto, du kan hente ut varene i butikken der og spare porto) og er godt fornøyd med de. Mange muligheter til å tilpasse julekort akkurat som du vil også. Har vært et par ganger noen bilder har blitt litt mørke på kalenderen, men tror det har mest med kvaliteten på bildene fra oss. Valgte de fordi de har en bordkalender vi liker. A4-kalendere til å henge på veggen har alle leverandørene. Har også brukt elitefoto tidligere, helt ok de også.

De fleste har hatt tilbud i november, du får bare søke litt rundt og sammenligne pris. Har ikke inntrykk av at det er veldig stor forskjell på kvaliteten.

Skrevet

Vi lager alltid kalender hos JapanPhoto og julekort på optimalprint.no. :)

Skrevet

Vi bruker fotoknudsen til begge deler i år, og har vært fornøyde med dem tidligere.

Har tidligere år også bestilt bordkalendere fra Cewefoto (Elkjøp) og de ble bra. Her kan man også hente varene i en Elkjøpbutikk og derigjennom spare porto.

Skrevet

Jeg bestilte hos Photobox og var meget fornøyd - men vær obs på at det sendes fra utlandet, så tollgrense kommer inn i bildet.

Anonymous poster hash: 6fb5a...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...