AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hei, holder på med et prosjekt i markedsføring og trenger noen svar på denne spørreundersøkelsen. Tar max 2 min. Ble litt feil når jeg lagde den, så vist dere ikke har vært der kan dere svare ´´verken enig eller uenig´´på den første på spm 10. Tusen takk Anonymous poster hash: 6303f...eae
Millimani Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Hvor er den spoørreundersøkelsen da? Ser ingen link her. Dessuten er det ikke lov å bruke forumet til data-innsamling i jobb eller studie-sammenheng på dette forumet, det står i reglene
Perelandra Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Hei! Det er i mot KGs regler å bruke forumet til å rekruttere deltagere i undersøkelser. Sitat fra reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder eller diskutere et tema er ok.
Millimani Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 (endret) Tråden er rapportert Endret 18. november 2014 av Millimani
Rainbow Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Kjære TS Som flere påpeker er det ikke tillatt med tråder som inneholder spørreundersøkelser her på KG. Jeg stenger derfor tråden. Rainbow81, mod
Anbefalte innlegg