Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken app som er brukt i programmet Teenage Boss? Ser de har den på iPad og den ser veldig bra ut. Noen som har peiling? Eller en annen bra app for iPhone som virker på samme måte til budsjett? Noen anbefalinger?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saver. Enkel og oversiktlig.

Anonymous poster hash: 8c850...61a

Skrevet

Saver. Enkel og oversiktlig.

Anonymous poster hash: 8c850...61a

Funker den slik at jeg setter opp mitt forventete budsjett OG at jeg kan sette opp på en annen "post" hva jeg etterhvert har brukt? Det er nemlig det jeg trenger, en og samme app med forventet budsjett og faktisk budsjett.

Skrevet

Funker den slik at jeg setter opp mitt forventete budsjett OG at jeg kan sette opp på en annen "post" hva jeg etterhvert har brukt? Det er nemlig det jeg trenger, en og samme app med forventet budsjett og faktisk budsjett.

Hva er et faktisk budsjett? Regnskap derimot vet man hva er. Uansett, YNAB er et ypperlig program (app).

Anonymous poster hash: d67ff...c69

• Liker 1
Skrevet

Oppsatt budsjett og faktisk forbruk mente hun nok :)

Anonymous poster hash: 3ac04...0ad

Skrevet

Jeg har prøvd HomeBudsjett.

Synes den er bittelitt avansert.

Altså, den er forståelig, men krever litt "jobb". Må innom hyppig og være nøye hvis det skal ha noen hensikt.

Anonymous poster hash: 3ac04...0ad

Skrevet

Jeg prøvde en sånn, men fikk 500 kr mer enn jeg egentlig har til overs. Trippelsjekket tallene, men likevel ville den ha det til 500 kr mer enn budsjettet i excel. Og jeg regnet meg grønn på det. Det stemte bare ikke, så jeg slettet dritten.

Anonymous poster hash: 3f2c0...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...