AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg ble diagnostisert med HS (hidradenitis suppurativa) i 1994, og det siste året har det vært verre enn noen sinne. Dette er (som de som har diagnosen vet), en forferdelig smertefull hudsykdom, og jeg har hatt flere egenmeldinger fordi jeg ikke klarer å gå de dagene jeg har hatt utbrudd. I høst ba jeg om henvisning til hudlege og det viser seg nå at det er ca. 6 md ventetid for å få time. Er det noen her som har denne diagnosen og som kan anbefale gode hudleger på området, og er ventetiden virkelig så lang? Jeg bor på Østlandet (ikke Oslo), men kjører gjerne et stykke vei om nødvendig. Anonymous poster hash: 9220e...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Del Skrevet 18. november 2014 Når jeg ser på fritt sykehusvalg så har Elverum ventetid på 16 uker og UIO 24, så det er jo en del uansett. Du kan sjekke hjemmesidene til helse sør-øst og se hvem de har som avtalespesialister, og om noen av dem er innen hud. Så er det bare å ringe rundt å høre ventetiden, og få fastlegen din til å sende henvisning dit. Kan det være private som har et alternativ? Volvat eller Aleris? Anonymous poster hash: 52c3d...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå