AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Har sjekket både idag og igår. Noen som vet når de sender ut pengene? Trenger de sårt nå :/ Anonymous poster hash: 232a9...6bd
Gjest Phoenix Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 (endret) Hva får du? Forskjellige ytelser har forskjellige utbetalingsdatoer Endret 18. november 2014 av Poirot 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Det kommer jo ann på hvilke penger du venter på derifra, men du kan vel logge deg inn på Nav sine sider og gå til "Mine utbetalinger" så ser du hva som er i gjære der. Anonymous poster hash: 19bbc...171
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer.347270.cms Finn din ytelse, så ser du utbetalingsdatoen. Anonymous poster hash: 7e6e6...0e7
Gjest Vena Cava Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 (endret) Det er overgangsstønad jeg venter på. Skal sjekke nettsiden når jeg får tilgang til pc i ettermiddag. Er derfor jeg spør sånn i tilfelle det et noen her inne som har svaret jeg leter etter Edit: det er jeg som er Ts. Aner ikke hvorfor jeg ble anonym i førsteinnlegget ;/ Endret 18. november 2014 av Madam
Gjest Phoenix Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 (endret) Det er overgangsstønad jeg venter på. Skal sjekke nettsiden når jeg får tilgang til pc i ettermiddag. Er derfor jeg spør sånn i tilfelle det et noen her inne som har svaret jeg leter etter Edit: det er jeg som er Ts. Aner ikke hvorfor jeg ble anonym i førsteinnlegget ;/ Overgangsstønaden kommer på torsdag, dvs. 20ende. Endret 18. november 2014 av Poirot
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Utbetalingen skal være hos deg den 20. Selv pleier den å stå på konto den 19, etter min banks siste "innkjøring" ved 15 tiden. Anonymous poster hash: 7e6e6...0e7
Gjest Vena Cava Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Det var nå litt rart. De to siste gangene har jeg fått den 17 og 18, uten at en helg var involvert. I oktober var den 20 en mandag og jeg fikk pengene på fredag.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Det er overgangsstønad jeg venter på. Skal sjekke nettsiden når jeg får tilgang til pc i ettermiddag. Er derfor jeg spør sånn i tilfelle det et noen her inne som har svaret jeg leter etter Edit: det er jeg som er Ts. Aner ikke hvorfor jeg ble anonym i førsteinnlegget ;/ Hvordan i all verden får du lagt inn innlegget her da om du ikke har tilgang til nett?Anonymous poster hash: c0e9a...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Du kan enkelt logge inn på dine sider på NAV med telefon. Anonymous poster hash: 7e6e6...0e7
Gjest Phoenix Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Det var nå litt rart. De to siste gangene har jeg fått den 17 og 18, uten at en helg var involvert. I oktober var den 20 en mandag og jeg fikk pengene på fredag. I september var den 20. en lørdag, så da skal alle ha fått pengene til den 19. Og som du selv sier, i oktober var den 20. på en mandag så da kjøres pengene før helgen. For noen går det fort og de ender opp med å få dem på fredagen. Du får se hva som skjer, kanskje du får dem på onsdag. Hvordan i all verden får du lagt inn innlegget her da om du ikke har tilgang til nett?Anonymous poster hash: c0e9a...b1e Fordi noen har 3G/4G på telefonen kanskje? Man må ikke ha PC eller nett for å skrive på KG Du kan enkelt logge inn på dine sider på NAV med telefon.Anonymous poster hash: 7e6e6...0e7 Ihvertfall på min telefon så er det en pain in the ass å få til, så jeg kan forstå at TS ønsker seg en PC for å sjekke.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 I september var den 20. en lørdag, så da skal alle ha fått pengene til den 19. Og som du selv sier, i oktober var den 20. på en mandag så da kjøres pengene før helgen. For noen går det fort og de ender opp med å få dem på fredagen. Du får se hva som skjer, kanskje du får dem på onsdag. Fordi noen har 3G/4G på telefonen kanskje? Man må ikke ha PC eller nett for å skrive på KG Ihvertfall på min telefon så er det en pain in the ass å få til, så jeg kan forstå at TS ønsker seg en PC for å sjekke. Da er det vel kanskje på tide med en bedre mobil? NAV sine sider er jo tilpasset mobil.Anonymous poster hash: c0e9a...b1e
Gjest Phoenix Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Da er det vel kanskje på tide med en bedre mobil? NAV sine sider er jo tilpasset mobil.Anonymous poster hash: c0e9a...b1e Jeg har en veldig ny og fin mobil
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Jeg har en veldig ny og fin mobil Hvis du ikke greier å sjekke utbetalingsdatoene hos NAV på den så tillater jeg meg faktisk å tvile på det...Anonymous poster hash: c0e9a...b1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå