AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Åååh, blir gal! Klarer ikke min svigermor lenger, hun er så sinnsykt frekk og spydig mot meg, rene svigermonster. Min kjæreste og forlovede gjennom 5 år har barn med en annen dame (one night stand opplegg) og min svigermor driver og har barnemoren på helgebesøk hos dem HELE tiden. Hun snakker om denne dama konstant til meg og jeg begynner å bli drittlei. Tok et skikkelig oppgjør med henne og sa at jeg ikke ønsker å høre om barnemoren til kjæresten min sin sønn (vi har ingenting med barnemoren å gjøre, kjæresten min kjenner henne ikke, han har kun kontakt ved henting/info av sønnen hans når vi treffer han), men svigermoren min godtar ikke dette! Hun prakker på kjæresten min at han MÅ ha kjempemasse kontakt med barnemoren, inviterer til middager og hele pakka. Kjæresten min har sagt at dersom han må velge mellom oss, blir det meg. Han er drittlei av måten hun oppfører seg på, måten hun snakker til meg på og behandler meg på. Hun er ekstremt nedlatende mot meg og skal "lære" meg alt på den "riktige" måten. Jeg er 26 år!! Sist vi var der mente hun at jeg bærte posen på en feil måte……….. Er så sinnsykt lei nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kommer kjempebra overens med faren og søskene til kjæresten min og de er ikke som henne i det hele tatt. Kjæresten min har bedt henne roe seg ned flere ganger han og, men hun er så vanskelig! Dette tærer virkelig på forholdet til kjæresten min, noe jeg ikke vil det skal gjøre Vil jo ha et bra forhold til min svigerfamilie, men jeg klarer bare ikke svigemoren min og hennes mor igjen. Bestemoren til kjæresten min bor på eldrehjem, men det er akkurat samme regla der. Noen ganger vurderer jeg å gå fra kjæresten min, men jeg kan jo ikke det bare fordi jeg og moren hans ikke kommer overens.. Noen som har gode tips? Får vondt i magen bare av å tenke på det og lar det ofte gå utover min kjæreste. Hva kan jeg gjøre? Vil bare ignorere henne og late som hun ikke eksisterer, og bare være hyggelig mot henne de gangene jeg treffer henne. Vi har ikke barn enda, tør ikke tenke på hvordan hun kommer til å bli da.. Heldigvis bor vi 4 timer unna! Anonymous poster hash: 58f71...c31
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Barnets mor er i deres familie nå enten du vil eller ikke. Ikke la han velge. Det er faktisk kjempe positivt for ungen om dere kan bli kjent og holde en god tone med hverandre ;-) Tenk på ungen.Anonymous poster hash: a5080...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå