AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hei. Vi går nok en jul i møte dere jeg må være alene med min datter som nå er 3. Vi har ikke familie, og blir sjeldent invitert noe sted. Hender jeg spørr bekjente rundt her, men får som regel til svar at de må prioritere seg og sin familie - det er ikke plass til flere. Jeg gruer meg til jul og føler meg både ensom og alene på denne tiden. Lurte derfor på om det var noen i sørlandsområdet som hadde hatt plass til meg og min datter. Anonymous poster hash: 33124...af4
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Vet ikke hvorfor jeg ble anonym Hei. Vi går nok en jul i møte dere jeg må være alene med min datter som nå er 3. Vi har ikke familie, og blir sjeldent invitert noe sted. Hender jeg spørr bekjente rundt her, men får som regel til svar at de må prioritere seg og sin familie - det er ikke plass til flere. Jeg gruer meg til jul og føler meg både ensom og alene på denne tiden. Lurte derfor på om det var noen i sørlandsområdet som hadde hatt plass til meg og min datter. Anonymous poster hash: 33124...af4 Vet ikke hvorfor jeg ble anonym.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Dere kunne gjerne kommet til oss, men vi bor i Bergen. :/ Håper dere finner noen! <3 Anonymous poster hash: f5091...610 1
Gjest auroravictoria Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Kunne kommet hit også men vi bor i nord...:/ Vet at det finnes mange snille sjeler på kg så det ordner seg nok for dere! Håper og tror dere får en kjempe fin og koselig jul 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Håper det dukker opp noen her som bor på Sørlandet! Jeg bor dessverre på Vestlandet. Anonymous poster hash: 4d47d...c02 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Du er jo ikke alene. Dere er to! Jeg skal være helt alene i 2 uker i romjula. Vet allere nå at det blir kjedelig, men ikke uoverkommelig. Siden dere er to og en av dere er barn, så syns jeg det er enklere å organisere jula. For da gjør du det for henne (aktiviteter, middag, gaver, TV). Anonymous poster hash: f8c6c...3b8 16
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 VG har de siste 2 årene hatt noe som heter julesentralen Det er litt tidlig nå, men de begynner kanskje i desember. Der kan man både ønske og tilby julefeiring Selv skal jeg være i Thailand. 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 Populært innlegg #8 Skrevet 18. november 2014 Hvorfor ikke snu problemstillingen og inviter noen til dere? Sett inn en annonse i lokalavisa når det nærmer seg jul, det et sikkert en del som sitter helt alene i jula som kunne tenkt seg å komme på besøk. Anonymous poster hash: d7b52...521 55
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Du er jo ikke alene. Dere er to! Jeg skal være helt alene i 2 uker i romjula. Vet allere nå at det blir kjedelig, men ikke uoverkommelig. Siden dere er to og en av dere er barn, så syns jeg det er enklere å organisere jula. For da gjør du det for henne (aktiviteter, middag, gaver, TV). Anonymous poster hash: f8c6c...3b8 Men jula skal da ikke være overkommelig. Det skal være en gledens tid som en nyter og har det bra. Jeg forstår TS godt, og jeg synes hun er tøff som spør om dette på et forum. Anonymous poster hash: 3c29a...cbb 22
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Hvorfor ikke snu problemstillingen og inviter noen til dere? Sett inn en annonse i lokalavisa når det nærmer seg jul, det et sikkert en del som sitter helt alene i jula som kunne tenkt seg å komme på besøk.Anonymous poster hash: d7b52...521 For en utrolig hyggelig idé! Håper hun gjør det. Anonymous poster hash: 3c29a...cbb 6
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Du er jo ikke alene. Dere er to! Jeg skal være helt alene i 2 uker i romjula. Vet allere nå at det blir kjedelig, men ikke uoverkommelig. Siden dere er to og en av dere er barn, så syns jeg det er enklere å organisere jula. For da gjør du det for henne (aktiviteter, middag, gaver, TV). Anonymous poster hash: f8c6c...3b8 Nå er vi alene stort sett resten av året, og vi ferier så og si alle høytider alene om vi ikke er heldige å bli invitert noe sted. Det hadde vært hyggelig å ha noen å dele julefeiringen med. Det er ganske ensomt å være bare oss to. 3
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Hvorfor ikke snu problemstillingen og inviter noen til dere? Sett inn en annonse i lokalavisa når det nærmer seg jul, det et sikkert en del som sitter helt alene i jula som kunne tenkt seg å komme på besøk.Anonymous poster hash: d7b52...521 Vet du, dette har jeg prøvd før uten noe respons.
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Dere kunne gjerne kommet til oss, men vi bor i Bergen. :/ Håper dere finner noen! <3 Anonymous poster hash: f5091...610 Tusen takk for at du tilbyr deg, var jo veldig dumt vi ikke bodde i Bergens området.
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Kunne kommet hit også men vi bor i nord...:/ Vet at det finnes mange snille sjeler på kg så det ordner seg nok for dere! Håper og tror dere får en kjempe fin og koselig jul Tusen takk Synd vi ikke er nærmere nord
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Hvor på Sørlandet bor du?Anonymous poster hash: ef3f6...1c9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Kan du spesifisere litt mer hvor på sørlandet du bor? Meg og min mor skal mest sannsynlig feire alene, voksne mennesker begge to. Vi har nok plass til flere, dersom dere bor i nærheten. Anonymous poster hash: db899...1d1 14
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 18. november 2014 #17 Skrevet 18. november 2014 (endret) Vet hvordan du fóler det. Husker sjólv en jul da jeg var helt alene. Jeg hadde til og med nevnt dette for ei god venninne av meg, men ho bare tiet og sa ingenting igjen. Önsket ikke á mase pá henne og hennes familie. Sá da satt jeg der helt alene for meg sjólv i min hybel, og dette var de mest ensomme dagene for meg. Var ogsá kjipt at butikkene var stengt de dagene, spessielt om en er helt alene. Jeg háper at det vil ordne seg pá et vis for deg og datteren din. Det er fortsatt mye tid igjen pá á kunne finne noen á vaere med eller á fá ordnet noe annet sosialt. Sá ikke gi opp fort. Endret 18. november 2014 av SunflowerPenguin 2
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 Hvor på Sørlandet bor du?Anonymous poster hash: ef3f6...1c9 Vi bor i kristiansands området.
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #19 Skrevet 18. november 2014 Kan du spesifisere litt mer hvor på sørlandet du bor? Meg og min mor skal mest sannsynlig feire alene, voksne mennesker begge to. Vi har nok plass til flere, dersom dere bor i nærheten. Anonymous poster hash: db899...1d1 Vi bor i kristiansands området. 1
Gypsy22 Skrevet 18. november 2014 #20 Skrevet 18. november 2014 Klem til deg❤️ har selv et barn på 4 år og har vært alenemor. Skulle ha fått kommet til oss og feiret men vi bor i nord :/ Hvis du sender adressen din og navn på barnet på PM så kan jeg hjelpe med en julegave. Sender i posten ❤️ Kanskje det hjelper litt 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå