Gå til innhold

71 grader nord!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg fra kvinneguiden son ser på det? Jeg har fulgt med trofast sesong etter sesong, og synes det er den beste reality serien. Men savner et sted å diskutere episodene...

Noen som så dagens episode? :)

Endret av miaw
Videoannonse
Annonse
Gjest auroravictoria
Skrevet

Jeg ser! Elsker det programmet :D

Skrevet

Jeg følger også med - har gjort det i alle år.

Synes konseptet er bra selv om det irriterer meg litt at det ikke nødvendigvis er den beste som vinner selv om dette har blitt bedre.

De gjør jo mer og mer utfordrende 'øvelser' også - og de som deltar blir vel også mer og mer spreke.

Skrevet

Synes det har vært en litt tam sesong. Den guttegjengen som er igjen er så likestilte og ganske like. Føltes som det var en kameratgjeng på tur, med unntak av Therese og Morten. Har blitt litt mer spennende etter at Alexander røyk ut. Håper forøvrig Therese vinner!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser på, sett på mange sesonger :)

Må si "trøndern" ble lang i maska i går! Han trodde nok han hadde rød løper til Nordkapp, men kanskje ikke.

Kjedelig at de hopper over store deler av landet, burde virkelig tatt hele landet. Før så måtte de jo komme seg fra a til b for egen maskin(fx haiking etc) men nå er det mest fokus på de ulike oppgavene og utfordringene de får, ikke så mye selve reisen.

Lurer også på om de får tørre klær? Eller går de i svett vått undertøy og ull hele tiden.

Endret av MiniMjau
Skrevet

Lurer også på om de får tørre klær? Eller går de i svett vått undertøy og ull hele tiden.

Deltakerne får utdelt en utstyrspakke med klær på Lindesnes. Underveis er den eneste muligheten de har til å få rent tøy, å vaske det hvis de får hotellovernatting (dvs skylle opp tøy i vasken på rommet). Husker da kjærester og familie kom på besøk, det var en del snakk om at det lukta rimelig heftig av klær og sovepose!

Om de kan velge hvor mange sett med klær de ønsker å ta med, vet jeg ikke, men jo mer tøy, jo tyngre sekk, selvfølgelig.

Deltakerne imponerer meg for øvrig stort. Det er ikke snakk om å være noen gjennomsnittstrimmer her, akkurat. Ellers så blir sesongene veldig like, med mange toppturer som må avlyses på grunn av dårlig vær. De spiller vel inn i mai, og høyfjellet på våren er jo værutsatt, men jeg synes produksjonen er vel optimistiske til tider. Og så er de veldig glade i å utsette deltakerne for iskaldt vann! Mange konkurranser hvert år foregår med at deltakerne faller ned i vann som ikke holder mange plussgrader.

Savner at de er innom for eksempel Østfold og Akershus av og til, enkelte sesonger virker det som de har det voldsomt travelt med å komme seg til Trøndelag i det minste.

Skrevet

Er jo sanns. ikke den beste som vinner nå heller .... litt irritert på at Håkon går ut selv om han 'fortjente' det av de to. Håkon er sprek (sanns) men han har ikke bidratt veldig mye så sånt sett fortjent at han ryker.

Kent er en utrolig dårlig taper men skjønner at han føler at det er ganske urettferdig - han er jo sprek og har bidratt MASSE.

Virker som om det er sprekere folk i år - men de har jo tapt ganske mange av oppdragene , men har jo som regel vært en som har sinket det hele.

• 2 uker senere...
Skrevet

Så ble det Kent som vant, da. Egentlig har jeg vært sikker på det veldig lenge. Dette har rett og slett vært hans sesong. En ung småbarnsfar, ganske så eplekjekk og cocky, men med et hjerte av gull innerst inne. En person mange nordmenn vil elske å heie på.

Jeg holdt med Robin, men bevares, Kent var supersprek, altså.

Anonymous poster hash: de64b...7d8
Gjest auroravictoria
Skrevet

Sykt fortjent at Kent vant! Han var best på alt! Veldig kjekk også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...