AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Har ikke vært på julebord, så vet ikke hva som er vanlig å gå med. Har ikke så mange kjoler og sånn, så lurte på om noen av disse tre kan gå an, eller om jeg burde kjøpe en ny kjole? Hva sier dere? (Hvis noen av de kan brukes er det også lov å komme med tilbehør-forslag) Anonymous poster hash: 6eda6...7fa
Ånei Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 (endret) Alle tre sklir ganske fint inn! Jeg likte spesielt første outfit. Veldig elegant og "rent"! Endret 18. november 2014 av Ånei 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Alle tre sklir ganske fint inn! Jeg likte spesielt første outfit. Veldig elegant og "rent"! Signerer, nydelig topp! Anonymous poster hash: 9db83...8c1 2
trillion Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Likte best det midterste antrekket. 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Tusen takk for svar :-) Greit å måtte slippe å endevende alle butikker midt i julehandel-sesongen. Anonymous poster hash: 6eda6...7fa
Shai Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Syntes det første var finest, men alle var kjemefine 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Syntes nr. 2 så helt perfekt ut! Anonymous poster hash: 40ff0...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Bli nå enig da xD Anonymous poster hash: 6eda6...7fa
Miss-Grey Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Endelig noen som har skjønt at julebordskjoler ikke trenger å være veldig korte, stramme og utringede! Du virker som du skjønner hvilken type kjole som passer i en slik setting, så hvilken du velger blir egentlig en smakssak. Som sagt tror jeg at alle tre ville fungert fint. Selv ville jeg ha gått for den i midten. Den første var også fin, men personlig synes jeg så lange kjoler er litt i overkant formelle til julebord, iallefall de stedene jeg har jobbet (kontor/service). Det er også en fare for at kjolen blir bløt og skitten nederst på vei til julebordet. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Endelig noen som har skjønt at julebordskjoler ikke trenger å være veldig korte, stramme og utringede! Du virker som du skjønner hvilken type kjole som passer i en slik setting, så hvilken du velger blir egentlig en smakssak. Som sagt tror jeg at alle tre ville fungert fint. Selv ville jeg ha gått for den i midten. Den første var også fin, men personlig synes jeg så lange kjoler er litt i overkant formelle til julebord, iallefall de stedene jeg har jobbet (kontor/service). Det er også en fare for at kjolen blir bløt og skitten nederst på vei til julebordet. Jeg syns sånne kjoler du nevner er litt tacky (korte, stramme og utringede) - spesielt til julebord. Jeg er enig med deg ang lang kjole. Heller nok mest til de to svarte. Etter stemmene her inne å dømme blir det nok outfit nr 2 :-) Veldig greit med sånn forum! Trenger jo ikke å stresse med hva jeg skal ha på meg - dere fikser det :D Takk alle sammen Anonymous poster hash: 6eda6...7fa 1
Gjest Tigress Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Dei fleste av oss treng absolutt ikkje nye klede i det heile, vi har meir enn nok frå før! Eg har shoppestopp, og har likevel fleire kjolar enn høve til å bruke dei... Julebord med frivilleg lag: Har ikkje heilt funne ut enda (det er no på fredag...), men trur det blir ein svart, strikka kjole, tjukke strømper og støvlettar. Vi skal på ein restaurant, så det blir ikkje skoskift. Julebord med jobben: vintage silkekjole etter mor mi, strømper med saum (om eg har lært å få strømpehaldaren til å sitje til då), skyhøge pumps. Veska mi gjekk med i ein husbrann i fjor, så der må eg improvisere. Kjenner eg meg rett finn eg nok noko svart ein stad i eit skap. Julebord med jentene: eg trur kan hende eg rett og slett finn fram ein gammal catsuit eg har i skåpet og eit par eldgamle mørkeraude lakkstøvlettar, båe frå førre gong catsuits var i motebildet. Julafta: då lagar eg mat, så det må vere praktisk. Brudekjolen min kan hende? Med raude pumps til? Nyttårsafta: eit eller anna som ikkje tek mykje plass i alle fall, skal utanlands. Skyhøge hælar.
Gjesten Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Alle tre kan brukes! Jeg likte de to første best, men tror jeg stemmer for nr. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Alle tre kan brukes! Jeg likte de to første best, men tror jeg stemmer for nr. 2 Ser ut til at "the crowd" er enige. Det får bli nr 2 Anonymous poster hash: 6eda6...7fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå