Gå til innhold

Til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere skal inn i et forhold med en jente, evt se om det er potensiale der, hva har da leiligheten til damen å si?

Tenker ikke på om det er ryddig og rent, for det er jo en selvfølge i mitt hode, men hva med resten? Om det ikke er topp stil, vil dere da skygge banen? Er det greit at jeg ikke har alle nymotens duppeditter, og er det damen dere forkuserer på?

Anonymous poster hash: 51160...7dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke hatt no å si for meg. ser for meg uansett at om jeg skulle få meg kjæreste så kunne a flytta inn til meg siden jeg har 2 flotte leiligheter, en i norge og en i syden.

hadde hu hatt det finere enn meg med en dyrere leilighet så hadde kanskje ordningen blitt omvendt. får ta det som det kommer, uansett bryr meg pent lite hva slags nymotens duppeditter ei potensiell kjæreste har. jeg har det jeg trenger selv av duppeditter

Skrevet

hadde ikke hatt no å si for meg. ser for meg uansett at om jeg skulle få meg kjæreste så kunne a flytta inn til meg siden jeg har 2 flotte leiligheter, en i norge og en i syden.

hadde hu hatt det finere enn meg med en dyrere leilighet så hadde kanskje ordningen blitt omvendt. får ta det som det kommer, uansett bryr meg pent lite hva slags nymotens duppeditter ei potensiell kjæreste har. jeg har det jeg trenger selv av duppeditter

Så du ser ikke ned på en som ikke er like godt stilt som deg selv?

ts

Skrevet

Så du ser ikke ned på en som ikke er like godt stilt som deg selv?

ts

neinei absolutt ikke. jeg dømmer mennesker for hva de er, ikke hva de har. det er holdninger , kjemi og personlighet som betyr alt :) tror mange deler denne tankegangen

• Liker 2
Skrevet

Siden ryddig og rent er en selvfølge i ditt hode har du en fint hjem i mitt hode.

Din leilighet, dine dingser, dine farger, dine møbler. Lev som du vil.

Din leilighet er nok langt mer feminin enn min (gutt 25 år som bor alene). Slik skal nå det være mener da jeg.

Enig med WubWub

• Liker 2
Skrevet

Det materielle betyr absolutt ingenting for meg.

Skrevet

Jeg skal jo i et forhold med dama, ikke leiligheten.

Men det er klart, er det fullt av barnsligheter og veldig rosa, så er det nok en personlighetstype som ikke passer meg. Men akkurat det ville jeg nok ha avslørt før jeg kommer i leiligheten. ;)

At den ikke er fullt av masse dyre ting, det er i grunnen ikke særlig interessant.

• Liker 1
Skrevet

Stilen er ikke viktig. Jeg hadde nok sett igjennom bok- og musikksamlingen med en viss interesse dog.

Anonymous poster hash: c2be0...082
  • Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke er noe som er skikkelig "far-out" så er ikke det nødvendigvis noe jeg vektlegger spesielt. Eksempel på type leilighet som ville vekket endel skepsis ville vært noe sånt som helsvarte vegger, eller fæle psykedeliske tapeter eller noe slikt noe. Trenger ikke å være skikkelig nymotens eller å ha alskens moderne duppeditter. Så lenge det finnes det som er av nødvendige ting..

Skrevet

Jeg synes det er rart at du lurer på dette. Jeg tenker at så lenge man har TV, pc/laptop og får spilt musikk, så får det vel det holde. Hva slags duppeditter var det du tenkte på som skulle mangle?

Anonymous poster hash: 32a05...d74
Skrevet

Takker for svar.

Tenkte egentlig ikke duppeditter i den forstand. Jeg har jo det jeg trenger av alt det nødvendigste. Vet ikke hvorfor jeg skrev det sånn. Feks kjøkkenbordet mitt er ødelagt, og ikke har jeg råd til å kjøpe ny seng. Det feks, er litt ubehagelig for meg. Er vel bare usikker.

ts

Gjest Papirfly
Skrevet

Takker for svar.

Tenkte egentlig ikke duppeditter i den forstand. Jeg har jo det jeg trenger av alt det nødvendigste. Vet ikke hvorfor jeg skrev det sånn. Feks kjøkkenbordet mitt er ødelagt, og ikke har jeg råd til å kjøpe ny seng. Det feks, er litt ubehagelig for meg. Er vel bare usikker.

ts

Det ville jeg overhodet ikke brydd meg om.

Uavhengig av egen velstand. Det er ikke innredningen din som ville fortalt meg at du er golddigger.

Skrevet

Jeg er fornøyd, så lenge senga og sofaen er god og myk :veslejenta:

Skrevet

Det ville jeg overhodet ikke brydd meg om.

Uavhengig av egen velstand. Det er ikke innredningen din som ville fortalt meg at du er golddigger.

Golddigger faktisk. Nei, jeg vil bare at han ikke skal tenke noe negativt..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...