AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg har datet en mann i fire måneder. Men jeg vet ikke hvor jeg har han. Han virker veldig useriøs ut i oppførsel. Jeg har vært , og er interessert i å finne ut av det. Men jeg lurer på om jeg nå skal møte en annen som sier at han er interessert i å gå tur med meg. Altså bare gå tur med han og ikke noe mer. For jeg har godt av å bare føle at livet går videre, og slippe å sitte å tenke på det å forholde meg kun til den ene mannen som virker useriøs ut. Jeg ønsker å ha han på facebook fortsatt, for å se om han viser mer interesse, men jeg vil ikke ta intiativ igjen. Han må vise mer nå. Anonymous poster hash: 7cbea...f69
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Kjør på Anonymous poster hash: 1e97f...76c 1
Pinkee Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Gå tur du, det gjør så godt for kropp og sjel 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Jeg er gift og har et trekvart fotballag med barn og har en turkamerat jeg møter regelmessig hver mandag og torsdag kveld. Han er ensom og vi har hunder begge to og det begynte med at jeg prøvde å være hyggelig sånn at han skulle slippe å tusle rundt alene, men har endt opp med en kjempegod venn og samtalepartner. Nå har vi vært turkamerater i over fire år og han blir også invitert på diverse sammen med resten av familien. Men det er klart, jeg er jo ikke på sjekkern. Blir kanskje annerledes hvis man er det. Anonymous poster hash: 9f03e...36c 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Jeg er gift og har et trekvart fotballag med barn og har en turkamerat jeg møter regelmessig hver mandag og torsdag kveld. Han er ensom og vi har hunder begge to og det begynte med at jeg prøvde å være hyggelig sånn at han skulle slippe å tusle rundt alene, men har endt opp med en kjempegod venn og samtalepartner. Nå har vi vært turkamerater i over fire år og han blir også invitert på diverse sammen med resten av familien. Men det er klart, jeg er jo ikke på sjekkern. Blir kanskje annerledes hvis man er det. Anonymous poster hash: 9f03e...36c ja jeg synes det er litt vanskelig å gå tur med han nå pga daten min. Jeg tror at jeg får avvente til jeg er helt ferdig med han.Anonymous poster hash: 7cbea...f69
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 ja jeg synes det er litt vanskelig å gå tur med han nå pga daten min. Jeg tror at jeg får avvente til jeg er helt ferdig med han.Anonymous poster hash: 7cbea...f69 Nja, Daten din virker jo veeldig treeg.. Anonymous poster hash: 1e97f...76c 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Enig i at daten min er treg. Jeg vet ikke hvordan daten min vil reagere hvis han hører eller oppdager at jeg går på tur med en annen mann.. Jeg hadde dumpet han hvis han gikk en tur med en annen dame. Men livet er kort og jeg synes at daten min er for treg til å gjøre meg trygg på han.Anonymous poster hash: 7cbea...f69
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Enig i at daten min er treg. Jeg vet ikke hvordan daten min vil reagere hvis han hører eller oppdager at jeg går på tur med en annen mann.. Jeg hadde dumpet han hvis han gikk en tur med en annen dame. Men livet er kort og jeg synes at daten min er for treg til å gjøre meg trygg på han.Anonymous poster hash: 7cbea...f69 Det er bare en tur... Vet at det er mange som tenker som deg, ( har opplevd dette selv, fyren klikket totalt ) MEN dette er ett menneske du ikke er i ett forhold med, du har derfor ingen forpliktelser i det hele tatt. Dette er kun deg og din egen samvittighet fordi du synes det er galt å gå bak ryggen på noen, noe som er rett MEN han du dater er TREG, du er ikke i ett forhold…er vel det du ønsker, finne en kjæreste? Date i vei til du finner han som er din, da er de nemlig ikke så veldig trege;) Anonymous poster hash: 1e97f...76c
Gjest Haaploes Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Med mindre dere skal gå tur i områder kjent for dogging og prositusjon, så er det da ingenting for daten din å reagere på.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 TS, jeg er litt nysgjerrig. Jeg har sett noen av trådene dine nå, lurer litt på hva du mener med at han er treg og useriøs? Har datet en mann i 3 måneder nå, og er usikker. Derfor spør jeg... Anonymous poster hash: 4b839...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå