Gå til innhold

I siste liten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gifter vi oss jo 7. august (himmel, DET er jo ikke lenge til :o ) og vi har selvsagt satt opp gjesteliste, sendt ut alle invitasjoner og fått svar for lengst. Men jeg vet at min tilkommende har et par til som han gjerne hadde lyst til å invitere, men som ikke sto på gjestelisten den gangen vi lagde den (for et år siden) Vi er veldig gode venner med de, og har vært veldig mye sammen med de i det siste, og føler at vi har veldig god kontakt. Nå lurte jeg på om jeg skulle invitere de uten å si noe til min tilkommende og så overraske han med at de kom (hvis de kan komme da, er jo veldig kort frist). Hva synes dere andre? Er det en fin ting å gjøre, eller tror dere at det er mindre lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Det som pleier å være til hinder for å invitere gjester i siste liten, er jo f.eks mangel på plasser ved bordet. Og hvis ikke det er noe problem i deres bryllup, så go for it! :-)

Det er jo fint å kunne dele en slik dag - og minnene etterpå - med folk man ellers vanker mye sammen med. Mannen din blir vel glad han.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg liker oversikt over slikt. Kan dere ikke invitere de uten at det er en overraskelse for ham?

Skrevet

Så lenge det er praktisk gjennomførbart er det vel ikke noe i veien for det. Er vel bare hyggelig det, ikke minst for de som blir invitert!

Skrevet

Synes du skal invitere de! Bare pass på at alt det praktiske er i orden - at det faktisk er tatt hensyn til at det kommer ett par ekstra gjester til middagen/selskapet! Kjedelig hvis det plutselig ikke er nok forretter osv. Men kanskje litt vanskelig å holde det skjult for kjærsten din når dagen nærmer seg.... Selv om det kanskje er vi jentene som er mest opptatt av bordplassering, bordkort osv. tror du ikke han også kommer til å prøve å ha litt oversikt? Er det ikke vanlig at man sjekker over selskapslokalet kvelden før? Ihvertfall hvis man ordner det meste selv...

Skrevet

Jeg liker ikke overraskelser, så jeg ville ha invitert med min manns samtykke.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes du skal invitere de. Han synes sikkert det blir en positiv overraskelse.

Skrevet

Jeg hadde invitert dem om du var sikker på at din kjære ville ha dem der :wink:

Skrevet

Ja, gjør det! Jeg tror både de inviterte og din kjære vil bli veldig glade! :-)

Skrevet

Ja, jeg synes også at du godt kan gjøre det. Jeg ville syntes det hadde vært veldig hyggelig. Og så er det en fin overraskelse! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...