Nissejenta0512 Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Hei! ☺️ Jeg har i år bestemt meg for å gi en julekalender til mamma (pappa fikk i fjor), og jeg lurer på om dere har noen tips? Det jeg har tenkt på er: -en tjeneste -en lapp der det står en fin ting -godteri Håper dere kan hjelpe meg☺️🎅
Frappuccino Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Apotekets sukkerfri drops Telys Neglelakk Skoskje Servietta Truse Slikkepott Kalender Penn Dropseske Pledd Kubbelys Refleks Flakslodd Notatbok Sokker Te 1
Akazie Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Tøfler Gavekort på hemmelaget middag undertøy div. hudpleie Masasjeolje Frappucciono hadde masse gode ideer 1
sjøhest Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Det jeg har oppi er: Et krus med mamma på (Kremmerhuset) To jule-kjøkkenhåndkler Sjokolade En boks med god te En reinsdyrsfigur i porselen (fin på pyntefat) Håndkrem og håndsåpe 1
A.s Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 god kaffe/te fancy kopp/krus hjemmelag konfekt eller lignende ansiksskrubb/maske/hudpleie neglelakk et kvinnemagasin ullsokker/tofler pyjamas/kimono fra feks h&m duftlys (eller hjemmelagd) handkrem fotkrem hjemmmelagd fotoalbum/bilde i ramme mobildeksel lepsyl/leppestift sovemaske fin nokkelring 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 om mine barn skulle funnet på noe sånt som er heller tvilsomt så tror jeg at jeg hadde ønsket meg nedvask av kjøkken også inni skap og benker eller helst det siden mine ledd ikke er så gode så å komme til høgt opp og inn og lavt ned og inn er vanskelig nedvask av bad og vaskerom - få dratt fram vaskemaskin og tørketrommel og vasket bak der og inni skap og benker vere pakkesel når julehandelen av matinnkjøp gjøres og også bære varene inn etter handelen og hjelpe å sette de på plass pynting av tre og et løfte om å rydde av treet og pakke det bort en eller to uker etter nyttår Anonymous poster hash: 32216...7a1 3
Nissejenta0512 Skrevet 18. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2014 Tusen takk for alle de fine tipsene👍 Det var mange gode ideer og veldig til hjelp! 😄
Gjest mainbitch Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Så snilt! Er det noen som fortjener julekalender er det mamma..
Shai Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Skulle ønske jeg hadde begynt å lage til mamma tidligere, litt dårlig tid nå. Men kjempesnilt av deg 1
Lunalu Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Jeg har mange tips her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597023 Gå til første side 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå