Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Skal ha ny kjole til julebord med jobben men klarer ikke å bestemme meg for hvilken kjole jeg skal ha. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/tie-front-dress-111535-14/ Jeg liker denne men jeg vil vise frem armene også... Kan jeg klippe dem av, tror dere? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/rare-london-475/thigh-split-bodycon-dress-475619-14/ Skulle vært litt dypere utringing synes jeg. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/high-neck-side-rouched-dress-714657-14/ Og denne ville jeg iallefall klippet og sydd litt i, må jo vise frem kløften, er jo julebord! http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/chain-detail-back-dress-115174-14/ Denne får jeg sikkert fin sideboob i, men jeg synes kanskje den er litt lang?? Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Trollmor Anonymous poster hash: 2abad...4de 1
Gjest constance90 Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Unnskyld meg, man kan ikke gå kledd sånn som det på julebord med jobben. Dette var kjoler som sømmer seg når man er hjemme alene.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Nr 2 er finest. Anonymous poster hash: 063e0...b5d
Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Tror jeg klarer å bedømme selv hvilke kjoler som sømmer seg på julebordet og ikke Dessuten ligger jeg med sjefen, så om hun er fornøyd har ingen andre noe de skulle ha sagt! Jeg vipper litt mot den med høy splitt, så kan jeg bare klippe ut en utringing. Er ganske flink å sy så tror det blir fint!
Noope Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Nei nei nei, ingen av dem var horete nok. Du må gå for denne så får du vist alt: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/straps-cut-out-mesh-bodycon-dress-714736-1092/ 3
Kvist Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Gå for heftig sideboob, alltid attraktivt! Særlig om du har gått en del opp og ned i vekt og helst vært gravid først.
Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Nei nei nei, ingen av dem var horete nok. Du må gå for denne så får du vist alt: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/straps-cut-out-mesh-bodycon-dress-714736-1092/ Nice! Men den var fryktelig lang, da.
Djungelvrål Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 (endret) Flotte kjoler du. Du blir desidert den mest classye på hele julebordet. Joda du kan bare klippe å lime kjolene, jo mer du klipper, jo bedre. Og dropp trusa, litt mus på utstilling spriter opp julebordet og folk har noe å snakke om i 3 år etterpå. Ikke glem å pumpe leppa full av restylane, sette på en meter med vipper. Og for all del ikke glem hårexstensions. Disse skal selvfølgelig være matt hvitgrå. Orange spraytan følger med, så mange lag som overhodet mulig før den store festen. Kjøp 15 cm høye pumps som du kan drite deg skikkelig ut i når du vakler rundt i fylla, absolutt ingen klarer å gå i slike men du kommer unna med det. Bruk alle smykkene du eier og har, det skal være skikkelig bling. Og kjør på med løst glitter i ansikt, hår og på kropp. Ikke glem å kline med alle gifte menn på festen og legg skikkelig an på sjefen. Dette er en schlager. Du blir kjeeempefin. Lykke til Endret 17. november 2014 av KG dama 3
Severus Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 http://www.superkul.no/sexy-svart-minikjole-med-apning
Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Flotte kjoler du. Du blir desidert den mest classye på hele julebordet. Joda du kan bare klippe å lime kjolene, jo mer du klipper, jo bedre. Og dropp trusa, litt mus på utstilling spriter opp julebordet og folk har noe å snakke om i 3 år etterpå. Ikke glem å pumpe leppa full av restylane, sette på en meter med vipper. Og for all del ikke glem hårexstensions. Disse skal selvfølgelig være matt hvitgrå. Orange spraytan følger med, så mange lag som overhodet mulig før den store festen. Kjøp 15 cm høye pumps som du kan dritte deg skikkelig ut i når du blir full, absolutt ingen klarer å gå i slike. Bruk alle smykkene du eier og har, det skal være skikkelig bling. Og kjør på med løst glitter i ansikt, hår og på kropp. Du blir kjeeempefin. Lykke til Selvsagt skal jeg ikke gå med truse, ingen går da vel med truse på julebord?!
Tibbie Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 1) Jeg likte ikke utrigningen eller stoffet. 2) Utrigningen blir veldig bra om den er stram oppe og du har en skikkelig push up-bh. Da vil du få dødsfine pupper! Men de var litt kjedelig i "skjørtet". 3) Enig. Den der var altfor langt opp i halsen. Jeg ville ikke gått for den kjolen. 4) Den er grusom! Er sånn de trashy, platinablonde jentene med peiercing i leppa gikk med på videregående. Håper du ikke velger denne, altså. Smakløs og tacky kjole som vil gjøre at ingen tror du kan noe om mote.
Djungelvrål Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 Selvsagt skal jeg ikke gå med truse, ingen går da vel med truse på julebord?! Nei den er jo bare i veien når du skal fingres på do . 1
Tibbie Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Ok, leste litt på kommentarene... Er dette en trolletråd, TS? O.o For jeg svarte seriøst Hehe 1
Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Nei den er jo bare i veien når du skal fingres på do . Riktig! Ok, leste litt på kommentarene... Er dette en trolletråd, TS? O.o For jeg svarte seriøst Hehe Nei, det er ikke en trolletråd. Hvorfor tror så mange at det er en trolletråd? Er det ikke lov å være horete? Ikke diskremer meg!
Djungelvrål Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Nei, det er ikke en trolletråd. Hvorfor tror så mange at det er en trolletråd? Er det ikke lov å være horete? Ikke diskremer meg! Da burte du jo shoppe på superkul.no. Der bugner det jo av slutty kjoler, billige er de også. Akkurat som deg 3
Tibbie Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Nei, det er ikke en trolletråd. Hvorfor tror så mange at det er en trolletråd? Er det ikke lov å være horete? Ikke diskremer meg! Nei, jeg vet ikke. Tok det seriøst, men da jeg leste kommentarene virket du nesten litt ironisk, så jeg ble usikker 2
Gjest Oonagh Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Nei, jeg vet ikke. Tok det seriøst, men da jeg leste kommentarene virket du nesten litt ironisk, så jeg ble usikker Er det virkelig så utenkelig at noen vil gå på julebord uten å ikle seg burka?! Da burte du jo shoppe på superkul.no. Der bugner det jo av slutty kjoler, billige er de også. Akkurat som deg Jeg er ikke billig, jeg ligger bare med de jeg vil ligge med, pluss de jeg får noe ut av å ligge med
Gjest sophia21 Skrevet 18. november 2014 #20 Skrevet 18. november 2014 Støtter forslag om superkul i stedet. De du linket til er det bare nonner som går i! Husk extensions!! Og print ut noen lekre visittkort, i tilfelle det er en stor bedrift så du ikke sløser tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå