Gå til innhold

Den typiske 20åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en som er glad i meg. En som syns jeg er god nok!

Som ikke tuller rundt med flere andre jenter, og som nyter oppmerksomhet mer enn kjærlighet. En som ikke snusker rundt og får masse nakenbilder på snapchat (eller som i det minste takker nei til å få flere bilder!).

En som jeg finner ytters tiltrekkende, og som ikke svarer at "det eneste som kunne vært bedre, er utseendet ditt!".

En som ikke teller på hver eneste krone når vi bor sammen, men som gir og tar på en sunn måte. Mitt, ditt, men ikke vårt.

En som ikke bare tenker på sex, utseende og penger, og som ikke tenker nivåer/ligaer/statistikk.

En som er sunn til sinns, og voksen nok til å ikke la seg friste av snerte blondiner på jobbseminar. En som klarer å dra på utested, selv etter en krangel, uten å bli med den første som gnir rumpa si mot skrittet hans hjem.

For seriøst. Etter å ha lest her inne, virker det som om alle i 20årsalderen (minst) tenker som det jeg har skrevet.

Anonymous poster hash: a1f5c...032
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse 20-åringene finnes! Kjæresten min er sånn, og det er mange av vennene våres også. De bare lager ikke tråder på KG om det, men snakker heller om problemene med partneren.

Anonymous poster hash: d4187...2d5
  • Liker 1
Skrevet

Disse 20-åringene finnes! Kjæresten min er sånn, og det er mange av vennene våres også. De bare lager ikke tråder på KG om det, men snakker heller om problemene med partneren.

Så heldig du er :blomst:

Skrevet

De finnes, men det kommer an på hvilke andre krav du har.

Hvis du har lyst på en du "finner ytterst tiltrekkende" så må du finne deg i at andre jenter også liker ham.

De guttene som blir likt av mange jenter, kan av og til forandre personlighet og bli assholes som liker oppmerksomheten fra jentene.

Jeg har aldri falt for disse sosiale kjekke guttene som har jenter på topplista på snapchat, heldigvis. Eller som drar på ville julebord og forretningsreiser med hotell og kvinnelige kollegaer. Det er jeg glad for. Funker sikkert for noen, ikke for meg.

Anonymous poster hash: e2a9d...275
  • Liker 2
Skrevet

De finnes, men det kommer an på hvilke andre krav du har.

Hvis du har lyst på en du "finner ytterst tiltrekkende" så må du finne deg i at andre jenter også liker ham.

De guttene som blir likt av mange jenter, kan av og til forandre personlighet og bli assholes som liker oppmerksomheten fra jentene.

Jeg har aldri falt for disse sosiale kjekke guttene som har jenter på topplista på snapchat, heldigvis. Eller som drar på ville julebord og forretningsreiser med hotell og kvinnelige kollegaer. Det er jeg glad for. Funker sikkert for noen, ikke for meg.

Anonymous poster hash: e2a9d...275

Det er nettopp derfor jeg skrev "hva jeg finner ytterst tiltrekkende" og ikke "en som er dødskjekk". For hva jeg er tiltrukket av trenger ikke være det samme som hun ved siden av meg liker. :)

TS.

• Liker 1
Skrevet

Si ifra om du finner en! Jeg lurer også på hvor de gjemmer seg..

Skrevet

Si ifra om du finner en! Jeg lurer også på hvor de gjemmer seg..

Sukk... I will! :rolleyes:

TS. Natta :)

Skrevet

lurer på hvor de damene er jeg

Anonymous poster hash: f80a8...7ee
  • Liker 3
Skrevet

Samme her :-)

Anonymous poster hash: 8e442...2e4

Skrevet

vi finnes overalt men stillest vann har dypest grunn er det noe som heter.
ikke forvent at vi er dem ivrigste på og bli kjent med deg.

damer sjekker som regel meg og ikke motsatt.
har nettdate profil men sender 0 brev i året hvis ikke du skriver først.
det er deres marked. ikke mitt så hvorfor skal jeg sende et brev når jeg vet at du mest sannsynlig får 5-10-15 andre brev samme dag? (som gutt: lag en skikkelig profil og få bedre ordforråd en: skal vi pule? du er deilig! lyst på pikk? jeg har stor pikk osv. lista er lang. mange griser der ute, og jeg beklager men går ikke ned på det nivået) ble positivt overrasket over hvor mange jenter som faktisk tar kontakt når jeg lagde en skikkelig profil.

2/3 kvelder på byen blir jeg sjekket opp. (drikker nesten aldri lengre) og når jeg først drikker så er det sjelden jeg er gira på ons osv.
skal oppdra barna mine selv og ikke være helgpappa pga dårlig dømmekraft med litt for mye innabords.

det er faktisk mange damer som ikke sitter på stumpen og forventer ditt og datt.
hilsen 25 åring som er godt etablert og håper bena er godt plantet på jorden men er langt fra perfekt.

Anonymous poster hash: 1ed1e...b2e
Skrevet

De finnes! Jeg har en kompis som er sånn, helt perfekt der. Vi datet litt, men dessverre fikk jeg ikke de "riktige" følelsene eller fant han tiltrekkende..

Irriterer meg grønn over av jeg ikke fikk kjæreste-følelser for han :sur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha en som er glad i meg. En som syns jeg er god nok!

Som ikke tuller rundt med flere andre jenter, og som nyter oppmerksomhet mer enn kjærlighet. En som ikke snusker rundt og får masse nakenbilder på snapchat (eller som i det minste takker nei til å få flere bilder!).

En som jeg finner ytters tiltrekkende, og som ikke svarer at "det eneste som kunne vært bedre, er utseendet ditt!".

En som ikke teller på hver eneste krone når vi bor sammen, men som gir og tar på en sunn måte. Mitt, ditt, men ikke vårt.

En som ikke bare tenker på sex, utseende og penger, og som ikke tenker nivåer/ligaer/statistikk.

En som er sunn til sinns, og voksen nok til å ikke la seg friste av snerte blondiner på jobbseminar. En som klarer å dra på utested, selv etter en krangel, uten å bli med den første som gnir rumpa si mot skrittet hans hjem.

For seriøst. Etter å ha lest her inne, virker det som om alle i 20årsalderen (minst) tenker som det jeg har skrevet.

Det var meg som tjueåring, det der.

Men meg var det ingen som ville ha.

Anonymous poster hash: f8d7f...f54

Skrevet

Problemer for enkelte jenter er at det er en motsetning i det dere søker etter. Dere blir ikke ytterst tiltrukket av en som behandler dere bra. Gutter som oppfyller alle ønskene dine bortsett fra det dette finnes overalt.

Anonymous poster hash: 77f9d...a1c
Skrevet

Problemer for enkelte jenter er at det er en motsetning i det dere søker etter. Dere blir ikke ytterst tiltrukket av en som behandler dere bra. Gutter som oppfyller alle ønskene dine bortsett fra det dette finnes overalt.

Hvordan kan vi bli tiltrukket av noen vi ikke har truffet enda?

Skrevet

Så koselig :blomst:

Skrevet

Hvordan kan vi bli tiltrukket av noen vi ikke har truffet enda?

Ikke vet jeg, hvorfor spør du?

Skrevet

Ikke vet jeg, hvorfor spør du?

Fordi du kommer med en påstand om at vi ikke blir tiltrukket av de som behandler oss bra.

Skrevet

Fordi du kommer med en påstand om at vi ikke blir tiltrukket av de som behandler oss bra.

Hvem er vi? Enkelte jenter snakket jeg om.

Skrevet

De finnes helt sikkert, men jeg har ikke lykkes med å finne den/de.
Det er vel kanskje en av grunnene til at jeg heller finner de som er eldre enn meg mer attraktiv, enn de som er jevngamle med meg.

Skrevet

... så du har ikke truffet noen som har behandlet deg bra? Noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...