Persephone Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg har begynt å bruke mer varme på håret i det siste og jeg ønsker å skaffe meg en varmebeskyttelse som er bedre enn den jeg har nå. Den jeg har er bare en billig en jeg kjøpte på hm. Hva kan anbefales som ikke er fryktelig dyrt, men fortsatt bra?
Gjest Verify Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Varmebeskyttere fra Redken, Fudge, Biosilk, Tigi, Georgeous Thermal, og L'Oréal. Bare gå innom en frisørsalong og spør. De samme merkene som selges der selges ofte billigere på nett. Men det er ikke alltid slike varmebeskyttere er så mye dyrere enn H&M. I tillegg er det kanskje lurt å bruke noe olje, krem eller kur en gang i blant.
bmt Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Denne er veldig bra! jeg bruker den selv. http://www.beautybay.com/haircare/uniqone/allinonehairtreatment/
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Jeg liker den fra Lee StaffordAnonymous poster hash: a4412...462
vimsefrøken Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har prøvd mange produkter med varmebeskyttelse, både dyre og billige, og mine favoritter er og blir: - got2be smooth 'n chic (varmebeskyttende lotion som hjelper å gjøre håret glattere) - got2be guardian angel 425 F heat protection (varmebeskyttende spray som beskytter mot meget høye temperaturer) Elsker disse fordi de ikke gjør håret mitt stivt, ekkelt, flatt som mange andre varmebeskyttelser gjør, og de er billigere enn de fleste. Husker ikke helt prisen men de ligger på ca 60-70 kr og er mye bedre enn de jeg har prøvd fra f.eks Joico, Sexy Hair, KMS osv. En fantastisk varmebeskyttende hårkur som er litt dyr er - Kérastase Resistance Ciment Thermique Denne gjenoppbygger håret og hårkuren får effekt av varmen du bruker. Denne er super, men også mye dyrere enn de andre fordi dette også er en hårkur.
Persephone Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har prøvd mange produkter med varmebeskyttelse, både dyre og billige, og mine favoritter er og blir: - got2be smooth 'n chic (varmebeskyttende lotion som hjelper å gjøre håret glattere) - got2be guardian angel 425 F heat protection (varmebeskyttende spray som beskytter mot meget høye temperaturer) Elsker disse fordi de ikke gjør håret mitt stivt, ekkelt, flatt som mange andre varmebeskyttelser gjør, og de er billigere enn de fleste. Husker ikke helt prisen men de ligger på ca 60-70 kr og er mye bedre enn de jeg har prøvd fra f.eks Joico, Sexy Hair, KMS osv. En fantastisk varmebeskyttende hårkur som er litt dyr er - Kérastase Resistance Ciment Thermique Denne gjenoppbygger håret og hårkuren får effekt av varmen du bruker. Denne er super, men også mye dyrere enn de andre fordi dette også er en hårkur. Jeg har prøvd guardian angel, men jeg liker ikke å bruke spray. Men den andre skal jeg prøve og se hvordan den er i forhold. Takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå