Gjest baremeg89 Skrevet 20. november 2014 #21 Skrevet 20. november 2014 Du sier noe der. Gleder meg til den nye sesongen! Jeg også! Pleier å vente noen uker etter den kommer ut så jeg for flere eps etter hverandre:p Maya kommer tilbake fra de "døde" kansje hun har svar?
Missfebruary Skrevet 20. november 2014 Forfatter #22 Skrevet 20. november 2014 Vet det. Har sett alt. Hun skrev at de har sagt det kun blir 7 sesonger, og ikke flere. Jeg skrev at jeg har lest at serien var garantert to nye sesonger minst. Det er ikke satt noen "end date" enda. Åjaa, da misforstod jeg deg 😉
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #23 Skrevet 20. november 2014 Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt Anonymous poster hash: 0acca...bbf sesong tre er på netflix nå!Anonymous poster hash: 06668...906
rumperister Skrevet 21. november 2014 #24 Skrevet 21. november 2014 Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt Anonymous poster hash: 0acca...bbf Last ned mediahint til Firefox, så får du tilgang til amerikansk netflix (det tar et halvt minutt). Der er det i hvert fall tre sesonger ute, stor mulighet for at sesong fire legges ut der om ikke lenge. De er alltid en sesong foran norsk netflix
Missfebruary Skrevet 21. november 2014 Forfatter #25 Skrevet 21. november 2014 Last ned mediahint til Firefox, så får du tilgang til amerikansk netflix (det tar et halvt minutt). Der er det i hvert fall tre sesonger ute, stor mulighet for at sesong fire legges ut der om ikke lenge. De er alltid en sesong foran norsk netflix Sesong 4 er på amerikanske netflix. Det er der jeg har sett den 😉
Missfebruary Skrevet 23. november 2014 Forfatter #26 Skrevet 23. november 2014 Hun som skriver serien har avslørt at vi for vite hvem "big A" er innen 2 sesonger 😱(selv om serien ikke slutter der) Jeg holder en knapp på Aria teorien (at hun har en personlighetsforstyrrelse) + hun heste jenta fra mentalsykehust(Som er søsteren til Ali?) Men jeg tror ikke at de samarbeider. Tror heste jenta var ute etter Ali og Aria "stjal" planen for å leke med resten av jentene. 😏 Tror også at moren til Toby lever, at det er hun som har drept Mrs D. De som lager serien sier at det er små hint i kulissene fra eps 1 som bygger seg opp mot avsløringen om hvem A er. Blir spennende å se tilbake på 😊 Til slutt, teit at det er pause mellom sesongene (selvfølgelig) OG i sesongen! Ingen Halloween eps i år 😩 De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå 😊
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #27 Skrevet 23. november 2014 sesong 5 kan dere streame gratis på nett, hvem gidder å vente på at det kommer til netflix Anonymous poster hash: ba509...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #28 Skrevet 23. november 2014 De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå Halloween-spesialen er en julespesial i år, vises i usa 9 desember. Anonymous poster hash: f9a62...558
Gjest baremeg89 Skrevet 24. november 2014 #29 Skrevet 24. november 2014 De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå 😊 Åh har dett den! Mn følte meg litt snytt for Halloween eps
Missfebruary Skrevet 24. november 2014 Forfatter #30 Skrevet 24. november 2014 (endret) Åh har dett den! Mn følte meg litt snytt for Halloween eps Me 2. Men nå er det ikke så lenge igjen til julespesialen 😊 Endret 24. november 2014 av Missfebruary
heihei123 Skrevet 24. november 2014 #31 Skrevet 24. november 2014 Jeg synes det er veldig bra at det har vært bestemt hvem A er fra starten av - da blir det sikkert kjempegøy å se hele serien om igjen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå