Gå til innhold

Pretty little liars

Fremhevede innlegg

Gjest baremeg89
Skrevet

Du sier noe der. :) Gleder meg til den nye sesongen!

Jeg også! Pleier å vente noen uker etter den kommer ut så jeg for flere eps etter hverandre:p

Maya kommer tilbake fra de "døde" kansje hun har svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det. Har sett alt. :)

Hun skrev at de har sagt det kun blir 7 sesonger, og ikke flere. Jeg skrev at jeg har lest at serien var garantert to nye sesonger minst. Det er ikke satt noen "end date" enda. :)

Åjaa, da misforstod jeg deg 😉

Skrevet

Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt :)

Anonymous poster hash: 0acca...bbf

sesong tre er på netflix nå!

Anonymous poster hash: 06668...906

Skrevet

Hvor ser dere PLL? Jeg begynte å se serien på netflix, men de hadde selvfølgelig bare 2 sesonger, så jeg har bare sett de to første.. Har lyst å se ferdig nå som jeg har kommet så langt :)Anonymous poster hash: 0acca...bbf

Last ned mediahint til Firefox, så får du tilgang til amerikansk netflix (det tar et halvt minutt). Der er det i hvert fall tre sesonger ute, stor mulighet for at sesong fire legges ut der om ikke lenge. De er alltid en sesong foran norsk netflix :)

Skrevet

Last ned mediahint til Firefox, så får du tilgang til amerikansk netflix (det tar et halvt minutt). Der er det i hvert fall tre sesonger ute, stor mulighet for at sesong fire legges ut der om ikke lenge. De er alltid en sesong foran norsk netflix :)

Sesong 4 er på amerikanske netflix. Det er der jeg har sett den 😉

Skrevet

Hun som skriver serien har avslørt at vi for vite hvem "big A" er innen 2 sesonger 😱(selv om serien ikke slutter der)

Jeg holder en knapp på Aria teorien (at hun har en personlighetsforstyrrelse) + hun heste jenta fra mentalsykehust(Som er søsteren til Ali?)

Men jeg tror ikke at de samarbeider.

Tror heste jenta var ute etter Ali og Aria "stjal" planen for å leke med resten av jentene. 😏

Tror også at moren til Toby lever, at det er hun som har drept Mrs D.

De som lager serien sier at det er små hint i kulissene fra eps 1 som bygger seg opp mot avsløringen om hvem A er.

Blir spennende å se tilbake på 😊

Til slutt, teit at det er pause mellom sesongene (selvfølgelig) OG i sesongen! Ingen Halloween eps i år 😩

De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå 😊

Skrevet

sesong 5 kan dere streame gratis på nett, hvem gidder å vente på at det kommer til netflix :P

Anonymous poster hash: ba509...ccc
  • Liker 1
Skrevet

De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå

Halloween-spesialen er en julespesial i år, vises i usa 9 desember.

Anonymous poster hash: f9a62...558

Gjest baremeg89
Skrevet

De har en halloween-spesial i år. Det er i hvert fall det de kaller det, men det er ikke en vanlig episode. Det er intervju med jentene, en slags behind the scenes. Skal se på den nå 😊

Åh har dett den! :) Mn følte meg litt snytt for Halloween eps :P

Skrevet (endret)

Åh har dett den! :) Mn følte meg litt snytt for Halloween eps :P

Me 2. Men nå er det ikke så lenge igjen til julespesialen 😊 Endret av Missfebruary
Skrevet

Jeg synes det er veldig bra at det har vært bestemt hvem A er fra starten av - da blir det sikkert kjempegøy å se hele serien om igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...