Gå til innhold

krydderkake med kefir smaker rart..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er andre gang jeg lager denne og det er sånn rar ettersmak. Har brukt ingefær, kardemomme, kanel og muskat som krydder. De gangene jeg har lagd kake med kefir så blir det alltid sånn rar ettersmak, noen andre som har erfart det samme?

Anonymous poster hash: 3b21d...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg har det alltid blitt vellykket, synes det er mye bedre enn hvis du bruker noe annet. Sikker på at du ikke bare ikke er vant til smaken?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det alltid blitt vellykket, synes det er mye bedre enn hvis du bruker noe annet. Sikker på at du ikke bare ikke er vant til smaken?

Takk for svar :)

Jeg begynner å lure på om det kan være derfor. Lagde en krydderkake for 5-6 år siden som jeg vet jeg likte da, prøvde igjen forrige måned og jeg likte det ikke, men gjestene spiste opp alt.. :idea: Får be de om en ærlig mening i kveld.

Anonymous poster hash: 3b21d...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaker med kefir inneholder ofte natron. Gjør din det? Det kan lage en ettersmak som ikke alle liker helt.

Og, jeg for min del er ikke glad i muskat i kaker. I hvit saus er det kjempegodt men ikke i søt mat. Det krasjer med smaksløkene mine, hvis jeg kan si det sånn. :)

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...