Gå til innhold

Hvor gjør man av jakker på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på utesteder med mye liv hvor man oppholder seg ute på dansegulvet og ikke ved et bord hvor jakken bare ligger i fanget. Har ikke venner som jeg kan legge dem igjen hos og ikke alle utestedene har en ordning med garderobe.

Særlig nå som det er såpass kaldt. Det frister ikke å danse rundt med en svær parkas under armen, liksom. Hvordan løser dere dette?

Anonymous poster hash: 160f2...834
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øhm. Nesten alle uteplasser har betalt garderobe.

Skrevet

Mange utesteder har garderober der du betaler 20-30 kr for å henge fra deg. Der står det nokon og passer på. :) Du får ein billett du leverer når du skal hente jakke og veske igjen :)

Skrevet

Ikke det ene utestedet som duger her jeg bor. De hadde skap før, men noen bedrev hærverk og det er ikke blitt fikset enda .

Anonymous poster hash: 160f2...834

Skrevet

Du finner deg en levende stumtjener for kvelden ;)

Skrevet

Viss ikkje dei har garderobe, så tar du på deg ein billig jakke du ikkje er redd for. Ikkje den dyre skinnjakka eller Bergans-dunjakka. Mobil og lommebok kan du danse med i hendene, i veske over skuldera eller i bukselomma.

Skrevet

Jeg legger den hos bartenderen mot at jeg puler vedkommende på do.

Skrevet

Legger igjen jakker på vorset eller tar ikke med i det hele tatt. Når jeg blir full så fryser jeg aldri!

Skrevet

Lar den venninna ingen gutter gidder å danse med sitte og passe på den.

Anonymous poster hash: 8874e...01c

Skrevet

Viss ikkje dei har garderobe, så tar du på deg ein billig jakke du ikkje er redd for. Ikkje den dyre skinnjakka eller Bergans-dunjakka. Mobil og lommebok kan du danse med i hendene, i veske over skuldera eller i bukselomma.

Er det 15 minus ute og mellom 10-30 minutter å gå ute så er det ganske kjipt da :fryser:

I motsetning til hva andre nevner her, så er ikke mitt inntrykk at mange steder har garderobe. Men det går ann å danse på tur da...Er jo deilig å ha et bord for kvelden så man kan hvile beina innimellom, så om to-tre stk av gjengen sitter å holder av bordet, så kan de jo passe på jakkene også.

Skrevet

Jo de allr fleste steder har garderobe.

Anonymous poster hash: ba039...a0a

Skrevet

Øhm nei. I byen jeg er fra er det ikke vanlig.

Anonymous poster hash: a6406...abf

Skrevet

Er det 15 minus ute og mellom 10-30 minutter å gå ute så er det ganske kjipt da :fryser:

I motsetning til hva andre nevner her, så er ikke mitt inntrykk at mange steder har garderobe. Men det går ann å danse på tur da...Er jo deilig å ha et bord for kvelden så man kan hvile beina innimellom, så om to-tre stk av gjengen sitter å holder av bordet, så kan de jo passe på jakkene også.

Eg er heilt enig med deg! :) Men TS sa at han/ho ikkje hadde nokon å legge jakken hos. Når eg er ute så bruker vi garderobe viss det er det, eller vi bytter på å danse :) Mannfolka våre er ikkje alltid så gira på dansing uansett, så då får vi jentene slå oss laus på dansegolvet mens dei passer vesker og jakker :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...