Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter dere oppå hverandre hele tiden eller gjør dere ting for dere selv? F.eks ved at han sitter ved dataen og du hører på musikk f.eks. Når jeg er hos kjæresten over lang tid blir det sånn at vi gjør ting hver for oss til tider. Men er jeg hos han på en snarvisitt blir det mere sånn at vi er sammen konstant. Men det er jo ikke så rart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er samboere og hadde nok blitt tullete begge to om vi skulle hengt oppå hverandre hele tiden ,så det gjør vi ikke. Han gjør sine ting og jeg gjør mine ting...også koser vi litt innimellom. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer litt ann på. Er vi på ferie sammen tilbringer vi det meste av tiden sammen.

Er vi hjemme er det litt av begge deler. Han spiller X-box, jeg ser på tv. Han jobber på pcèn sin, jeg gjør husarbeid osv.

men vi kan tilbringe døgnet rundt sammen uten å bli noe særlig lei hverandre..... :P

Skrevet

Vi ble samboere allerede etter 3 måneder, så vi fikk ikke så lang erfaring med å besøke hverandre. Men da satt vi som regel oppå hverandre ja. Var veeeeldig forelska, og begge er ekstremt kosete. Nå er vi gift, og klenger fortsatt veldig mye.

Gjest Harmony
Skrevet

Vi har vært gift en tid nå, og klenger fortsatt ganske mye på hverandre. :ler: Vi gjør stort sett alt sammen. Jeg drar på besøk til venninner alene, går ut på byen en sjelden gang. Og han drar på besøk alene, eller driver med hobbyene sine. Men ellers legger vi oss samtidig, spiser samtidig, er ute å gjør ærend samtidig osv... Vi trives veldig godt i hverandres selskap, og slik som det er nå vil det nok være i lang lang tid.

Jeg pleier å si at det vi har sammen, er slik man bare ser på film.... :wink:

Skrevet

Vi har vært samboere litt over 4 år og er veldig mye sammen. Men vi gjør ikke nødvendigvis det samme av den grunn. Selv om vi som oftest sitter i samme sitter vi gjerne ved hver vår PC, eller en ser på TV, en annen leser/pusler med noe annet osv osv. Det har vel litt med personlighet å gjøre. Vi liker å være rundt hverandre og føler ikke for så veldig mye alenetid og føler ikke at vi "kveler" hverandre. Hver og en må finne den rette balansen i sitt forhold.

Skrevet

Vi har evnen til å kose oss sammen og fra hverandre. Vi har to tv-er og to pc-er men koser oss sammen for det.

Nå er han på ferie, for jeg måtte jobbe - helt greit, jeg har såååå godt av å savne litt.

Vi trener sammen og er sosiale sammen - og vi har begge venner som vi tilbringet tid sammen med og hver for oss.

Dette er sånn det må være og skal være for oss, vi har begge lange forhold bak oss hvor "friheten" var mer innskrenket. men vi er voksne, og må få gjøre som vi vil. Sånn liker vi det. Sånn kommer vi til å gro sammen resten av livet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...