AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg har et spørsmål. En venninne hadde et slikt marykay party for venninne 3. Da skal venninne 3 egentlig ha rabatt og vertinnegave, men hun fikk kun rabatt. Venninne 4 har fått vertinnegave, mens venninne 2 fant ut at hun tapte på det, så dermed fikk ikke venninne 3. Er det noen som kan forklare dette for meg?Anonymous poster hash: 25cb7...efd
Gjest Raptuza Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Det har vel med salg å gjera, vil eg tru. Om ein får seld for høg sum på eit party får vertinna fleire/finare gåver eller bonusar. Fx kan det vera ulike tak som gir ulik premiering. Selgjes det for 1000 kr får ho kanskje 1 ting, 2000 gjev 2 ting etc.
Strikkemamma Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Er så lei av Marykay og Forever living. Bare svindel hele greia!! 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 jeg driver med marykay og har jeg en vertinne som ikke er kjent med produktene fra før og ikke har noen av de selv så er vertinnegaven gjerne håndsettet (fet krem, skrubb og handkrem) er vertinnen en som kjenner produktene og har en del selv så kan hun velge mellom håndsettet, rens og fukt, børstesett, eller et eller to andre produkter hun trenger påfyll av så hva min vertinne gave blir er utifra samtaler med vertinnene Anonymous poster hash: 77889...e8a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Er marykay bra? Lurer jeg virkelig på også. Er ei jeg kjenner som har begynt som "ambassadør" for MK og hun fremstår som nyfrelst og nærmest litt hjernevasket på facebook, høres ut som reneste sekten! Stadig vekk er det seminarer og møter og bilder av damer som får en ny pin på jakkeslaget og selsvagt hundrevis av sminkebilder daglig. dette er så irriterende at jeg har egynt å skjule alt hun legger ut fra MK: men er det gode produkter, egentlig (fra en objektiv, ikke-hjernevasket synsvinkel- hun ville selvsagt si det er verdens beste produkter)? Anonymous poster hash: 3c49c...84c
Lady Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Lurer jeg virkelig på også. Er ei jeg kjenner som har begynt som "ambassadør" for MK og hun fremstår som nyfrelst og nærmest litt hjernevasket på facebook, høres ut som reneste sekten! Stadig vekk er det seminarer og møter og bilder av damer som får en ny pin på jakkeslaget og selsvagt hundrevis av sminkebilder daglig. dette er så irriterende at jeg har egynt å skjule alt hun legger ut fra MK: men er det gode produkter, egentlig (fra en objektiv, ikke-hjernevasket synsvinkel- hun ville selvsagt si det er verdens beste produkter)?Anonymous poster hash: 3c49c...84c Ja, dette jeg tenker på også.. Noen som kjenner produktene og hva de inneholder som kan svare på om Mary Kay er bra?
Gjest Gurgemeie Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Jeg vet ikke så mye om Mary Kay, men har ei venninne som prøvde det. Hun syns det var bra! Men hun syns det meste som ikke er fra H&M er bra, haha så jeg kan liksom ikke si om det er bra eller ei, men hun syns det. Har jo hørt gode ting om det, men eneste måten å virkelig finne ut om det funker eller ei, er jo rett og slett å prøve det selv
Shinigami Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 (endret) Mary Kay sier at de ikke tester på dyr, men de tester likevel varer de selger til Kina på dyr pga. kinesiske regler. Dobbeltmoralske og bare ute etter penger. http://www.dyrsrettigheter.no/forsoksdyrindustri/produkttesting/flere-store-merker-gjenopptar-dyretesting/ Endret 24. november 2014 av Shinigami
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå