aurinko Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Heisann! Hvis denne er plassert i feil emne, så er det bare til å flytte den! Jeg bare lurer på om det er noen som har prøvd Juicingdiett og kan forklare meg litt hva den går ut på? Jeg har søkt litt på nettet, men jeg finner bare engelske artikler.. Ingen norske.. Så hvis det er noen her som har erfaring med juicing og vil dele det, så rop ut! Har tenkt til å prøve det ut for en ukes tid... Kan jeg bruke blender, eller må jeg kjøpe meg fancy juicing maskin? Takk for svar!
Vinni Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Du kunne bruke en blender, men da blir det ikke juice - juice :D Men det er ikke nødvendig med en "fancy juicing maskin" :D kanskje Nordica: http://www.tretti.no/husholdningsapparater/vann-og-juice/juicepressere/obh-nordica-obh-6749 ? P.S. Vær forsiktig med Jucingdiett i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg juicer. Men det er som et supplement til normal kost. Er ikke noe glad i frokost, så derfor drikker jeg en stor grønn juice med masse grønnsaker. Og det funker for meg. Du kan kun drikke juice i en liten periode for å rense kroppen og kickstarte vektnedgang. Sjekk ut Carina Hultin Dahlmann, hun har bra bøker og også en app med en 3-dagers detox "kur". Du må ha en juicemaskin for å få det til. Jeg har en fra Phillips som funker bra. Anonymous poster hash: 66168...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå