Gå til innhold

Hva slags topp til langt smalt skjørt?

Kvist

Anbefalte innlegg

Jeg har et langt smalt skjørt med litt havfruefasong, men ikke ekstremt. Stoffet er litt tungt og tykt, og det faller kjempefint. Det er matt og fargen er sort med ørlite melering av mørkebrunt.

Tenkte å ha det på meg på julebord, men sliter med å finne en topp til.

Omtrent alle topper jeg finner er så rette og vide, og med så langt skjørt trenger jeg noe litt mer innsvinget uten at det blir helt tettsittende heller. Jeg er ganske stor, str 44 omtrent, og ønsker ikke å tilføre mer volum enn nødvendig.

Så for meg noe kremfarget, hvitaktig eller i hvertfall lyst, gjerne med myke draperinger og ellers enkelt.

Har vært gjennom to kjøpesentre og finner ingenting. Det er påsydde smykker eller så er det grove "revne" kanter, peplum, posefasong, magekort, kjempelangt, åpen rygg, utringning ned til navelen osv osv. Har også scannet flere nettbutikker men tror jeg må innse at det jeg ser for meg i hodet ikke finnes i butikk i år.

Så noen som har noe forslag til hva som kan passe?

Bildet er ikke av skjørtet jeg har, men det ligner. Tenkte å ha et par knallfargede pumps til, enten gule eller røde. Diverse smykker i gulltoner og en liten clutch.

mango-02-mermaid-shape-long-skirt-produc

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Ooooh... det skjørtet høres ut som en drøm...

Denne er jo rød, men blir denne typen for lange?

38405669sw_20_r.jpg

Eller noe slikt?

WOSR7T870002WHI_2_medium.jpg

Det er lenker i bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, den røde så nesten ut som et rødt spøkelse. :ler:

Men ja, synes den blir for lang.

Hadde sett for meg noe lignende dette snittet post-8963-0-87037800-1416254619_thumb.jp eller post-8963-0-18873500-1416254592_thumb.jp noe sånt. Men jeg kjenner at jeg er avhengig av å prøve. Derfor jeg prøver å finne noe i fysisk butikk. Tror dere sånn topp kan funke til sånt skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sett for meg noe lignende dette snittet attachicon.gifimg-thing.jpeg eller attachicon.gifDSCN0690dd-200x200.jpg noe sånt. Men jeg kjenner at jeg er avhengig av å prøve. Derfor jeg prøver å finne noe i fysisk butikk. Tror dere sånn topp kan funke til sånt skjørt?

den blå der var i alle fall kjempefin(link...?:))! Men ville nok også hatt noe lysere til skjørtet. Nå har ikke jeg vært i butikkene på en stund, men du kan jo gå innom nettbutikkene til butikker du har i nærheten og se om de har noe, for så å gå å prøve i butikken. Pleier jeg å gjøre:P

Anonymous poster hash: 0202e...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, har ikke linker til butikker. Disse bildene var fra google bildesøk på "silk draped top". Har skummet gjennom det meste av nettbutikkene til de vanlige kjedebutikkene, finner ingenting som ligner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sett for meg noe lignende dette snittet img-thing.jpeg eller DSCN0690dd-200x200.jpg noe sånt. Men jeg kjenner at jeg er avhengig av å prøve. Derfor jeg prøver å finne noe i fysisk butikk. Tror dere sånn topp kan funke til sånt skjørt?

Jeg kjøpte en topp ganske lik den blå på Gina Tricot (?) i forrige uke. Kjøpte min i lilla, men de hadde flere farger.

Anonymous poster hash: 6927a...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en topp ganske lik den blå på Gina Tricot (?) i forrige uke. Kjøpte min i lilla, men de hadde flere farger.

Ikke silke da. Vanlig bomull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en enkel, hvit/lys skjorte. Kan brukes inni skjørtet, så markerer du midjen med et belte. Pyntes med belte/smykker/sk/veske. Kan bli veldig enkelt og elegant. Alltid "farlig" å se for seg noe inni hodet, da finner man som regel ikke noe slikt i butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...