Gjest Smilejenta Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Lurer på om det er mulig å sjekke hvilke nettsider man har vært inne på, etter at man har vært inne å slettet loggen på PCn. Er det noen steder man kan gå inn å finne ut av dette? Takknemlig for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Skal du sjekke sambo nå eller? I så fall tenk deg godt om før du gjør det..... Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener men du kan gjøre følgende: Gå inn på "verktøy" på den øverste linjen på internettsiden din. Nederst står det "alternativer for internett"..klikk deg inn der... Så kommer det opp et nytt bilde...en heter "midlertidige internettfiler" Trykk på "instillinger" for så å gå inn på "vis filer".
Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Ikke sjekk loggen... Du kommer bare til å angre etterpå!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #5 Skrevet 22. juli 2004 Bare sjekk den! Det var på den måten jeg tok rotta på sambo!
Gjest Madam Felle Skrevet 22. juli 2004 #6 Skrevet 22. juli 2004 Det kan hende at alt er slettet likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Har partneren vært slem nå? :evil: Skaff deg det lille men likevel artige programmet som heter Spider... Det søker opp en *.dat fil, som ligger skjult! Så godt som ingen vet om den, men den skjuler MYE rart - blant annet ALLE entries på internett - opptil mange tusen linjer med entries! Lykke til i jakten....
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Som det går løs på partneren da... Kan jo likegodt være trådstarter som trenger og "skjule" sine egene spor *sss* Jeg har lurt på noe lignende selv en gang, anngående loggene til msn-samtalene... Mine lagres ikke... Har vel vært borti noen innstillinger før, men er noen jeg kunne tenkt meg og ta fram igjen, men finner dem ikke... Hadde en samtale her med ei venninne over msn, og ville lagre den... Fordi jeg mener og ha fjernet den innstillinga at de lagrer seg selv, prøvde jeg og lagre denne spesielle samtalen manuelt, men det ble bare rot... Ble bare en liten fil full av koder...
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Hvordan får jeg tak i programmet Spider?
Gjest Admin'C Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 programmer som getdataback ol kan bringe tilbake slettet data så lenge plassen dataen lå på er overskrevet
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #11 Skrevet 27. oktober 2004 Kan anbefale File Scavenger 400 kr. henter t.o.m. alt fra reformaterte/reparti... raiddisker. Samboeren kan aldri føle seg sikker lenger. Du kan også logge alle ytringer i messenger (kan lese hvert ord og stønn...) For å være helt sikker er det mulig med et lite program som logger alt som skrives på pc'n med windoz (alle programmer, passord osv...) Logge hva som sendes fra et webkamera vet jeg ikke hvordan gjøres (tips?) Kan aldri være sikker lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå