AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Hos meg har livet virkelig gått nedover. I stor fart også. Har bare funnet menn som har brukt meg. Eg har satset og blitt skuffet, gang på gang. Nå orker eg ikke meir. Eg kan bare ikke ha flere dårlige år. Orker ikke gjøre noe, eksamen kommer til å gå rett vest. Føler eg bare eksisterer for min datter hadde klart seg uten. Har noen hatt det likt og det er blitt bedre?Anonymous poster hash: 5da56...c64 1
Testosteron Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Har bare funnet menn som har brukt meg. Hva med å ikke involvere seg med menn igjen? 1
Silfen Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Hos meg har livet virkelig gått nedover. I stor fart også. Har bare funnet menn som har brukt meg. Eg har satset og blitt skuffet, gang på gang. Nå orker eg ikke meir. Eg kan bare ikke ha flere dårlige år. Orker ikke gjøre noe, eksamen kommer til å gå rett vest. Føler eg bare eksisterer for min datter hadde klart seg uten. Har noen hatt det likt og det er blitt bedre?Anonymous poster hash: 5da56...c64 Din lykke er ikke avhengig av menn. Din lykke finner du med deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Men det er mann eg ønsker meg. Ønsker et stabilt forhold med noen som er glad i meg. Har vert uten mann (singel) i 8 år. men kommer aldri til å finne det...Anonymous poster hash: 5da56...c64 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ta en dating-detox.Hold deg unna dating en stund og fokuser på deg selv: Studier,venner,familie og helse. Bygg opp selvtilliten og ikke være redd for å søke hjelp om du trenger det. Anonymous poster hash: 2cdb1...804
Silfen Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Iallfall ikke med den woe me holdningen der. Fiks deg selv først. 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Dating-detox har eg nok vert på lenge. Eg har svært sjeldent barnevakt til sånt. Er så ensomt. Har ingen. Alle venner har menn og forstår meg ikke. Familie har eg heller ikke. Skulle vert fornøyd med det eg har, men klare ikke la være å ønske noen i livet mitt. Anonymous poster hash: 5da56...c64 1
Amarinda Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Det er helt greit å ønske å ha noen i livet ditt, men du må klare å skyve dette til side, du har en datter som trenger deg mer enn noe annet og for hennes del bør du ta deg sammen og få gjort unna eksamen. Men aller viktigst, for din egen del. Du trenger å fokusere på at du skal bli så god som DU kan bli, du trenger ingen mann for å være god. Når du er mer fornøyd med deg selv, vil du nok også oppleve at det er enklere å finne en god mann som ikke bare vil utnytte deg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Dating-detox har eg nok vert på lenge. Eg har svært sjeldent barnevakt til sånt. Er så ensomt. Har ingen. Alle venner har menn og forstår meg ikke. Familie har eg heller ikke. Skulle vert fornøyd med det eg har, men klare ikke la være å ønske noen i livet mitt.Anonymous poster hash: 5da56...c64 Jeg forstår deg veldig godt. Ingenting gale i å være lei seg fordi man ikke finner sin beste venn i en mann.. Hvis man er realistisk er de fleste menn ute etter kropp, men det finnes måter du kan sile de vekk tidlig, merket du ingenting underveis? Her er det du kan se etter: -Familieverdier- følger opp egne barn, generellt glad i barn -Ord og handling samsvarer i forhold til hvordan han følger deg opp ( holder avtaler ) -Har en jobb å gå til/ eget liv ved siden -Hvis menn er tidlig ute og snakke om sex, eller ønske det på ett tidlig stadie er det gjerne det de vil ha ( snakker av erfaring) Husk en mann som virkelig vil ha deg for den du er gjerne blir litt usikker og forsiktig i sitt møte med deg, de vil nemlig ikke skremme deg vekk. De phuser ikke grensene dine, de ser på deg på en spesiell måte, enkelte faller så pladask at du kan styre de helt ( noe jeg ikke liker, men faller de faller de gjerne hardt ) Hvis du har mer info til meg så kan jeg fortelle mer og hvordan menn fungerer. Ta kun til takke med en som virkelig viser at han er verdt det, ta den tiden DU trenger og ikke fir på krav som er realistiske og som du setter selv. Til dere andre som ber henne fikse seg selv først, skjerp dere- menneskers savn er ikke noe en skal disse uten videre. Anonymous poster hash: 577e2...6ba 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Jeg forstår deg veldig godt. Ingenting gale i å være lei seg fordi man ikke finner sin beste venn i en mann.. Hvis man er realistisk er de fleste menn ute etter kropp, men det finnes måter du kan sile de vekk tidlig, merket du ingenting underveis? Her er det du kan se etter: -Familieverdier- følger opp egne barn, generellt glad i barn -Ord og handling samsvarer i forhold til hvordan han følger deg opp ( holder avtaler ) -Har en jobb å gå til/ eget liv ved siden -Hvis menn er tidlig ute og snakke om sex, eller ønske det på ett tidlig stadie er det gjerne det de vil ha ( snakker av erfaring) Husk en mann som virkelig vil ha deg for den du er gjerne blir litt usikker og forsiktig i sitt møte med deg, de vil nemlig ikke skremme deg vekk. De phuser ikke grensene dine, de ser på deg på en spesiell måte, enkelte faller så pladask at du kan styre de helt ( noe jeg ikke liker, men faller de faller de gjerne hardt ) Hvis du har mer info til meg så kan jeg fortelle mer og hvordan menn fungerer. Ta kun til takke med en som virkelig viser at han er verdt det, ta den tiden DU trenger og ikke fir på krav som er realistiske og som du setter selv. Til dere andre som ber henne fikse seg selv først, skjerp dere- menneskers savn er ikke noe en skal disse uten videre.Anonymous poster hash: 577e2...6ba Er nett det eg ser etter og ønsker meg. Men hvor finner eg? Eg har aldri barnevakt så kommer meg ikke ut. Er på netter eg har 'funne' før. Kan ikke si det har vert suksess. Mange som har villet treffe meg, men har bare blitt med et par treff, så høre eg ingenting fra dei. Ikke har eg venner eg kan treffe noen gjennom heller. Eg er 35år og livet går gjennom fingrene på meg snart...Anonymous poster hash: 5da56...c64
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Er nett det eg ser etter og ønsker meg. Men hvor finner eg? Eg har aldri barnevakt så kommer meg ikke ut. Er på netter eg har 'funne' før. Kan ikke si det har vert suksess. Mange som har villet treffe meg, men har bare blitt med et par treff, så høre eg ingenting fra dei. Ikke har eg venner eg kan treffe noen gjennom heller. Eg er 35år og livet går gjennom fingrene på meg snart...Anonymous poster hash: 5da56...c64 Har du ingen familie som kan hjelpe deg med avlastning en helg eller to i måneden? Du trenger å utvide nettverket ditt, eneste måte å gjøre det på er å få tid alene innimellom- noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 577e2...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Har du ingen familie som kan hjelpe deg med avlastning en helg eller to i måneden? Du trenger å utvide nettverket ditt, eneste måte å gjøre det på er å få tid alene innimellom- noen som kan hjelpe?Anonymous poster hash: 577e2...6ba Har brytt med familien for 12 år siden. Faren til barnet bor i Danmark med din familie. Har fått tips om at datteren til en kollega kan sitte barnevakt. så det kan være en mulighet, men vet ikke hvor eg skal begynne. Hvor finner man en mann i min alder. Alle er jo opptatt.. Anonymous poster hash: 5da56...c64
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #13 Skrevet 17. november 2014 Har brytt med familien for 12 år siden. Faren til barnet bor i Danmark med din familie. Har fått tips om at datteren til en kollega kan sitte barnevakt. så det kan være en mulighet, men vet ikke hvor eg skal begynne. Hvor finner man en mann i min alder. Alle er jo opptatt..Anonymous poster hash: 5da56...c64 Alle er ikke opptatt, jeg er på alder med deg og dater menn. Har møtt 2 ( som jeg ikke likte ) og skal treffe en om ikke lenge. Det er tusenvis av single menn der ute, mange av dem har gjerne barn fra tidligere forhold,men det gjør vel ingenting? Du bør skaffe deg avlastning innimellom uansett, be faren til datteren din stille opp og ta ansvar. Anonymous poster hash: 577e2...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #14 Skrevet 17. november 2014 Anonymous poster hash: 577e2...6ba Anonymous poster hash: 577e2...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Anonymous poster hash: 577e2...6ba Anonymous poster hash: 577e2...6ba Anonymous poster hash: 577e2...6ba Anonymous poster hash: 577e2...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Anonymous poster hash: 577e2...6ba Anonymous poster hash: 577e2...6ba Se på disse du og SMIL! Anonymous poster hash: 577e2...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Du må lære å elske deg selv før fullt ut kan elske en annen Anonymous poster hash: ee8a0...737
Ugly truth Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 Hvor bor du? Jeg kan sitte barnevakt og være en venn, hvis du trenger en venn å syte til. Skjønner det er vanskelig å dele visse ting i ens lite perfekte liv til alle ens perfekte venner... Send pm du :-)
Cordelia Skrevet 18. november 2014 #19 Skrevet 18. november 2014 (endret) Det folk sier om å først jobbe med seg selv, er faktisk sant. Altså det er helt legitimt å ønske en partner, men akkurat nå høres det litt ut som du ønsker en krykke for manglende sosial omgang. Og desperathet kan luktes lang vei tror jeg. Du tror ikke det at du så gjerne ønsker en partner påvirker dømmekaften din i forhold til menn? En partner kan ikke lege en ensom sjel, da kan det fort bli litt intenst for en evt. partner. Personlig ville jeg forsøkt å jobbe med å være litt mer sosial først. Også kan det hende en partner kommer lettere da. Endret 19. november 2014 av Cordelia 1
Gjest mainbitch Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 Skaff deg en hobby, slik får du tankene over på noe annet og du får drive med noe du liker. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå