AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Min sønn har ingen samvær med sin far. Nå har eg fått høre at han får støtte av nav for å betale bidrag til meg. Eg har aldri sett en krone fra far. Kan eg ringe nav og høre om dette er tilfellet? Anonymous poster hash: 7a6fb...94c
Tante-Sofie Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Du må be om at NAV krever inn og fastsetter bidraget. Det kan ikke det gjøres bakover i tid om du ikke har en veldig god grunn. Du finner skjemaet du trenger på høyre side her. https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnebidrag/Bidragsregler+fastsettelse+av+bidrag/Fastsette+og+endre+bidrag
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Min sønn har ingen samvær med sin far. Nå har eg fått høre at han får støtte av nav for å betale bidrag til meg. Eg har aldri sett en krone fra far. Kan eg ringe nav og høre om dette er tilfellet?Anonymous poster hash: 7a6fb...94c Han har nok ikke fått støtte fra nav med mindre han har har oppgitt at han er eneforsørger og registrert at barna bor med han. Anonymous poster hash: ede04...463
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Det er ingenting som heter at far får støtte til å betale bidrag....Anonymous poster hash: ac56f...a2a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Min eks-mann får sosialstøtte for å betale barnebidrag. Anonymous poster hash: 1d804...788
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Min eks-mann får sosialstøtte for å betale barnebidrag.Anonymous poster hash: 1d804...788 Går han på sosialen, så er han ikke bidragsdyktig og NAV vil betale deg forskuddsbidrag (om du ikke overstiger inntektsgrensen). Man kan derimot få barnetillegg for de dagene man har samvær.Anonymous poster hash: a1535...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå