Gjest Brunflekkete Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Noen som har tips til hva jeg skal gjøre med hender som er blitt flekkete av selbruningskrem (ST)? Har prøvd White sprit, negllakkfjerner og sitron.
Gjest Ethereal Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Hansker? Ellers må du vel rett og slett vente tålmodig.
Nadine Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Aii.. det der skjedde meg for en mnd siden =/ Sitron hjalp litt, men ikke veldig.. Noe du kan prøve er å ta på klor og skrubbe litt.. Det skal hjelpe. Vet det er kjipt, men du må nesten bare vente.. Du kan trøste deg med at nesten alle som har prøvd selvbruningskrem har vært gjennom det samme! Når du bruker st.tropez er hansker et must.. moussen tørker kjemperaskt..!
Gjest Fortsatt brunflekkete Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Hjelp, og jeg som skal på jobb snart... Ser ut som at jeg har røyka rullings i ti år... yuck...
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2004 #6 Skrevet 22. juli 2004 Har den trukket inn i huden, er det veldig lite du kan gjøre... Men trøst deg med at hender blir brukt og vasket så mye at fargen ikke varer så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå