AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg en en jente på 23 år som har bestemt meg for å ta hårtransplantasjon. Har vært på konsultasjon og alt. Problemet er at jeg ikke vil fortelle det til noen! Jeg skammer meg veldig over vikene mine, og skjuler dem hver dag ved å ha håret hengende over. Har ikke hatt hestehale på 5 år (selv ikke på trening) og vrir meg unna når kjæresten forsøker å ta håret bak øret mitt. Hvis jeg forteller det vil han bare bli enda mer bevisst på det, og jeg føler det er ydmykende rett og slett. Dessuten har jeg sagt at jeg ikke har penger til diverse, men sannheten er at jeg har spart til dette. Jeg kommer til å være rød 3-10 dager etterpå, og vi er vanligvis sammen hver dag. Han kommer til å begynne å lure om jeg unngår han. Vet ikke hvordan jeg skal løse dette :/Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3
Gjest Verify Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Si at du forsøkte å farge håret i en naturlig farge, men reagerte på stoffene og er nå rød. Fortell at du prøvde en ny sminke og reagerte. Fortell at du ikke tåler den nye hårkuren du kjøpte og fikk en allergisk reaksjon. Eller en krem, balsam, osv osv. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 skyld på allergi! reaksjon på et eller annet som hårkur, farge osv Anonymous poster hash: 8ab89...32f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Takk for tips, jeg hadde faktisk ikke tenkt på allergisk reaksjon! Det kan jeg si, at jeg prøvde å farge håret Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Hvor skal du ta og hvor mye skal du betale? Må du gjøre det flere ganger? Jeg er også kvinne (29) og har høye viker! Men det er jo svimlende dyrt?? Anonymous poster hash: 32884...bf8
Gjest mainbitch Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 si at du skulle ta en hårkur, allergisk reaksjon elns :-p
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Ts her. Til AB som lurte, jeg skal gjøre det på poseidon-klinikken. Må bare gjøre det en gang, og det kommer på 35 000. Hadde fryktet det skulle bli enda dyrere. Du kan jo dra på konsultasjon og høre hva de sier, det var kostet ingenting Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Ts her. Til AB som lurte, jeg skal gjøre det på poseidon-klinikken. Må bare gjøre det en gang, og det kommer på 35 000. Hadde fryktet det skulle bli enda dyrere. Du kan jo dra på konsultasjon og høre hva de sier, det var kostet ingenting Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3 Hvilken Poseidon klinikk? Anonymous poster hash: 32884...bf8
AndreasBR Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 Si at du forsøkte å farge håret i en naturlig farge, men reagerte på stoffene og er nå rød. Fortell at du prøvde en ny sminke og reagerte. Fortell at du ikke tåler den nye hårkuren du kjøpte og fikk en allergisk reaksjon. Eller en krem, balsam, osv osv. Hva med... Å si sannheten? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Hva med... Å si sannheten? Enig! Han ditcher deg da ikke for dette om han elsker deg?? Ville du sett ned på ham for samme problem? Anonymous poster hash: 8b6a0...5ca
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #11 Skrevet 22. november 2014 Enig! Han ditcher deg da ikke for dette om han elsker deg?? Ville du sett ned på ham for samme problem? Anonymous poster hash: 8b6a0...5ca Det er jo ikke det det dreier seg om. Anonymous poster hash: a74ea...51f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #12 Skrevet 22. november 2014 Det er jo ikke det det dreier seg om. Anonymous poster hash: a74ea...51f Hva dreier det seg om da? Som jeg skrev: ville du sett ned på ham for dette? Hvis ikke vil han sannsynligvis ikke se ned på deg heller... og da gjør det jo virkelig ingenting? Hårlinjen varierer jo, slik er det bare, og det er jo ingenting å skamme seg over! Anonymous poster hash: 8b6a0...5ca
Kira-delta Skrevet 22. november 2014 #13 Skrevet 22. november 2014 Hva dreier det seg om da? Som jeg skrev: ville du sett ned på ham for dette? Hvis ikke vil han sannsynligvis ikke se ned på deg heller... og da gjør det jo virkelig ingenting? Hårlinjen varierer jo, slik er det bare, og det er jo ingenting å skamme seg over!Anonymous poster hash: 8b6a0...5ca Samma for oss om hun heller vil lyve om det? Og jeg tror at når sannheten kommer frem (som den sikkert gjør en gang i fremtiden) så vil nok ikke typen hennes lage et svært drama over det..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #14 Skrevet 23. november 2014 Ts her. Jeg er ikke ute etter råd ang hvorvidt jeg burde si sannheten eller ikke. Var hos poseidon i Oslo Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #15 Skrevet 23. november 2014 Og nei, han ville ikke forlatt meg pga dette, men dette er noe som har plaget meg i mange år, et veldig sårt tema. Gjør alt jeg kan for å skjule det, og har ikke fortalt om dette komplekset til noen. Hvis jeg forteller det til noen, så kommer de garantert til å bli veldig bevisst på det, og jeg vil ikke bli "studert" noe mer enn nødvendig. Hverken nå eller etter operasjonen. Anonymous poster hash: 8bd7b...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå