AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Del Skrevet 17. november 2014 Verdens dyreste klokke ble solgt forrige uke, for hele 24 millioner dollar (ca. 144 000 000 NOK). Jeg kan ikke fatte og begripe at klokken skal være verdt så mye? Hvor ligger verdien? Den er veldig estetisk fin og jeg vet at den er "spesiell" med tanke på det mekaniske, men likevel, hvordan kan den ha en så himmelhøy pris..? Anonymous poster hash: 1be2a...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 17. november 2014 #2 Del Skrevet 17. november 2014 Hvitvasking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Del Skrevet 17. november 2014 Verdens dyreste klokke ble solgt forrige uke, for hele 24 millioner dollar (ca. 144 000 000 NOK). Jeg kan ikke fatte og begripe at klokken skal være verdt så mye? Hvor ligger verdien? Den er veldig estetisk fin og jeg vet at den er "spesiell" med tanke på det mekaniske, men likevel, hvordan kan den ha en så himmelhøy pris..? Anonymous poster hash: 1be2a...e27 Har du link? Anonymous poster hash: 42cc2...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Del Skrevet 17. november 2014 Har du link? Anonymous poster hash: 42cc2...60b Det er ikke vanskelig å google seg fram til da http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/mytisk-klokke-solgt-for-164-millioner/a/23334522/ Anonymous poster hash: 1be2a...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Del Skrevet 17. november 2014 Den er verdt så mye for at det er det folk er villig til å betale for den. Anonymous poster hash: e637a...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #6 Del Skrevet 17. november 2014 Fordi det ikke bare er en klokke, men et kunstverk. Anonymous poster hash: 978f5...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 17. november 2014 #7 Del Skrevet 17. november 2014 Supply and demand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #8 Del Skrevet 17. november 2014 hvorfor er et bilde mye verdt? Hvorfor er et frimerke mye verdt? Osv osv... Anonymous poster hash: 3728c...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 17. november 2014 #9 Del Skrevet 17. november 2014 Mye av grunnen er at det er PP. Jeg synes ikke det er rart at den er verdt så mye, men hadde ikke kjøpt den selv uansett hvor rik jeg hadde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #10 Del Skrevet 17. november 2014 Verdi blir vel satt av forespørsmål, kostnader å lage produktet, tilgjengelighet, men også den verdien vi tror ligger i produktet. Anonymous poster hash: f42f4...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #11 Del Skrevet 17. november 2014 Mye av grunnen er at det er PP. Jeg synes ikke det er rart at den er verdt så mye, men hadde ikke kjøpt den selv uansett hvor rik jeg hadde vært. For den som kjøpte klokken betyr ikke de pengene mer enn om du skulle kjøpt en plastpose på kiwi. Hadde du hatt så mange penger så hadde du kanskje syntes det var gøy å vise den frem til venner og familie. Eller å bruke den som papirvekt. Anonymous poster hash: e637a...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå