AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Kom opp en annonse fra facebook på siden min i dag, men turde ikke trykke på den. Står: Se hvem som ser på profilen din. Dette kan du med de nye endringene fra 1 november. Er det virus, eller hva er dette? rart om vi ikke har sett dette før? Anonymous poster hash: f2841...9d6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Virus. Min bestemor fikk det. Anonymous poster hash: 91a4f...168
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Alt sånt er bare juks, så ikke klikk på det. FB vil nok aldri avsløre hvem som er på profilen din, da hadde det blitt haraball på nettstedet Anonymous poster hash: e428a...cca 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 De har sagt flere ganger at de aldri kommer til å få en slik funksjon. Og OM det så skulle komme, ja da hadde det stått i alle aviser! Anonymous poster hash: 89af7...e50 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Facebook kommer aldri til å avsløre det. Det finnes sikkert hackere som prøver å lage programmer som finner det ut, men facebook har råd til å ansette enda bedre IT-folk som har gjort sikkerheten veldig høy. Anonymous poster hash: 6ecc2...865
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Bruk Adblock eller lignende så slipper du det tullet der. Veldig bra at du ikke trykket på den. Utrolig mange (fjols) som faktisk gjør dette. Anonymous poster hash: adcd8...78c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Men var det ikke en slik app for 3 år siden eller noe? I hvert fall var det en periode hvor jeg fikk varsel om noen som hadde vært inne på profilen min. Jeg tror man bare fikk se det om man selv brukte appen slik at andre kunne se hvor du hadde vært. Jeg vet ikke om det bare var tull eller ikke, men noen fler som husker det? Anonymous poster hash: 97233...1be
Lutetium 71 Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Men var det ikke en slik app for 3 år siden eller noe? I hvert fall var det en periode hvor jeg fikk varsel om noen som hadde vært inne på profilen min. Jeg tror man bare fikk se det om man selv brukte appen slik at andre kunne se hvor du hadde vært. Jeg vet ikke om det bare var tull eller ikke, men noen fler som husker det? Anonymous poster hash: 97233...1be Fortsatt bull. Sett heller inn noen penger på en nigeriansk bankkonto. 2
Cordelia Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Virus. Er over alt for tida. DO NOT PRESS THE BUTTON!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå