Gå til innhold

Se hvem som ser på facebookprofilen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom opp en annonse fra facebook på siden min i dag, men turde ikke trykke på den. Står: Se hvem som ser på profilen din. Dette kan du med de nye endringene fra 1 november.

Er det virus, eller hva er dette? rart om vi ikke har sett dette før?

Anonymous poster hash: f2841...9d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virus. Min bestemor fikk det.

Anonymous poster hash: 91a4f...168
Skrevet

Alt sånt er bare juks, så ikke klikk på det. FB vil nok aldri avsløre hvem som er på profilen din, da hadde det blitt haraball på nettstedet :)

Anonymous poster hash: e428a...cca
  • Liker 3
Skrevet

De har sagt flere ganger at de aldri kommer til å få en slik funksjon. Og OM det så skulle komme, ja da hadde det stått i alle aviser!

Anonymous poster hash: 89af7...e50
  • Liker 2
Skrevet

Facebook kommer aldri til å avsløre det.
Det finnes sikkert hackere som prøver å lage programmer som finner det ut, men facebook har råd til å ansette enda bedre IT-folk som har gjort sikkerheten veldig høy.

Anonymous poster hash: 6ecc2...865
Skrevet

Bruk Adblock eller lignende så slipper du det tullet der.

Veldig bra at du ikke trykket på den. :)

Utrolig mange (fjols) som faktisk gjør dette.

Anonymous poster hash: adcd8...78c
Skrevet

Men var det ikke en slik app for 3 år siden eller noe? I hvert fall var det en periode hvor jeg fikk varsel om noen som hadde vært inne på profilen min. Jeg tror man bare fikk se det om man selv brukte appen slik at andre kunne se hvor du hadde vært. Jeg vet ikke om det bare var tull eller ikke, men noen fler som husker det?

Anonymous poster hash: 97233...1be
Skrevet

Men var det ikke en slik app for 3 år siden eller noe? I hvert fall var det en periode hvor jeg fikk varsel om noen som hadde vært inne på profilen min. Jeg tror man bare fikk se det om man selv brukte appen slik at andre kunne se hvor du hadde vært. Jeg vet ikke om det bare var tull eller ikke, men noen fler som husker det?

Anonymous poster hash: 97233...1be

Fortsatt bull. Sett heller inn noen penger på en nigeriansk bankkonto.

• Liker 2
Skrevet

Virus. Er over alt for tida. DO NOT PRESS THE BUTTON!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...