AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Noen som har følt det samme om sine meldinger dersom man vil finne ut av noe? Jeg har en som jeg dater, og jeg er veldig usikker på han. Vi har datet en stund, men jeg håper på å finne ut. Han kan være litt treg i skrivingen, og da blir det lett sånn at jeg skriver litt mer i meldinger av spørsmål for å finne ut. Foreks så tilføyer jeg gjerne i en melding. Vil du være med på treningstur den og den dagen osv. Også etterpå så skammer jeg meg litt over at jeg virker masete, men jeg håper på å finne ut av det hele. Men det gjelder jo å være direkte og å spørre for å vinne også. For ofte har jeg vært for tilbakeholden og da kommer jeg ingen vei. Anonymous poster hash: cb7d3...856
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Det finnes en middelvei Gi han litt rom for å ta initiativ Anonymous poster hash: e1191...989
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Har vært der, men det gidder jeg ikke mer. Ble for slitsomt. Gikk heller videre. Og gadd iallefall ikke ha sex helt til mengden interesse var størst hos ham eller i det minste lik. Anonymous poster hash: 7d94a...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Har vært der, men det gidder jeg ikke mer. Ble for slitsomt. Gikk heller videre. Og gadd iallefall ikke ha sex helt til mengden interesse var størst hos ham eller i det minste lik. Anonymous poster hash: 7d94a...4fb Ja, og grunn til at det blir masing er at jeg vil finne ut hva han vil fortest mulig, istedet for å vente på meldinger i evigheter fra han. Men ja, som deg så tenker jeg samme tanke: er mulig bedre å bare gå videre. Anonymous poster hash: cb7d3...856
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ja, og grunn til at det blir masing er at jeg vil finne ut hva han vil fortest mulig, istedet for å vente på meldinger i evigheter fra han. Men ja, som deg så tenker jeg samme tanke: er mulig bedre å bare gå videre. Anonymous poster hash: cb7d3...856 Da får du bare møte ham og spørre rett ut! Anonymous poster hash: bc6cb...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Kanskje du skulle gjøre ham oppmerksom på at du er ukomfortabel med meldevanene hans? Eller kanskje bare ringe ham når dere skal avtale ting? Anonymous poster hash: 93782...124
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Jeg skrev til han at han måtte si ifra hvis han ville komme innom meg en dag., og at jeg måtte legge meg nå. Han har vært på besøk hos meg mange ganger. Han svarte ikke på det. Men skrev bare: Godnatt og sov godt, og at vi kunne prates på facebook i morgen. Slik holder han på. Og han avtaler som regel treff helt spontant. Jeg er kjempelei av det hele. For jeg føler at det virker for useriøst ut. Jeg blir ikke trygg på situasjonen. Anonymous poster hash: cb7d3...856
Gjest HeiHade Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 (endret) Jeg skrev til han at han måtte si ifra hvis han ville komme innom meg en dag., og at jeg måtte legge meg nå. Han har vært på besøk hos meg mange ganger. Han svarte ikke på det. Men skrev bare: Godnatt og sov godt, og at vi kunne prates på facebook i morgen. Slik holder han på. Og han avtaler som regel treff helt spontant. Jeg er kjempelei av det hele. For jeg føler at det virker for useriøst ut. Jeg blir ikke trygg på situasjonen. Anonymous poster hash: cb7d3...856 Jeg tror kanskje du leter etter feil her? Du sa at han måtte si ifra hvis han ville komme innom. Han sier at dere kan snakke i morgen. Hva er problemet her egentlig? Jeg kan forstå at dere er ulike og at du foretrekker å legge planer og han foretrekker å ta ting litt på sparket. Men det gjør ham ikke nødvendigvis useriøs. Han bare tenker på en annen måte, og er sikkert ikke klar over at han ikke tilfredsstiller kravene dine om hvordan meldinger skal sendes og hvordan planer skal legges fordi du sikkert ikke har snakket med ham om det. Endret 18. november 2014 av HeiHade
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Ok jeg skal gi han flere sjanser. Kanskje vi bare tenker forskjellig. Jeg håper at han ikke er useriøs ovenfor meg.Anonymous poster hash: cb7d3...856
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Ok jeg skal gi han flere sjanser. Kanskje vi bare tenker forskjellig. Jeg håper at han ikke er useriøs ovenfor meg.Anonymous poster hash: cb7d3...856 Er du den samme som tenkte på å gå tur med en annen, men var usikker pga denne daten din? Jeg syntes i hvertfall du kan date andre uten å ha dårlig samvittighet, for det virker ikke som daten din er hodestups forelsket akkurat.. Etter 4 mnd begynner de fleste å ha funnet ut av om de skal ta det videre eller gå hver sin vei. Så kanskje du bare skal la være å ta kontakt en stund og se hva han gjør? Anonymous poster hash: 25a40...71e 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Det kommer jo an på tonene i meldingene. Det er absolutt ikke negativt med ei som forsøker å planlegge litt fremover og sette av tid på forhånd, det er tvert imot en fordel med en ganske full timeplan til tider. Jobber mye i lange perioder og da er det faktisk nødvendig å sette av tid i timeplanen for å få vært sosial eller gått på date, så akkkurat det hadde i seg selv vært positivt. Men dersom hun har en anmasende tone, er veldig utålmodig på svar (type innen fem minutter) osv. så kan det bli slitsomt. Anonymous poster hash: e35d6...c63
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Men så konfronter denne mannen snart, da!!! Anonymous poster hash: bc6cb...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor han gidder å møte meg hvis han ikke har de rette følelsene. Men jeg var isåfall interessert og fulgte interessen min selv om jeg datet han litt lenge. Mye sløsing av tid ...men men vil heller ha en mann jeg er forelsket i enn en mann jeg ikke er. Anonymous poster hash: cb7d3...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå