AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/gjeldskrisen/gjeldskrisen-vestlendinger-best-til-aa-betale-regninger/a/23333890/ Hva sier dere til dette, østlendinger?Anonymous poster hash: 77690...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Østlendinger snylter på Vestlendinger? Hvordan får du det ut av den artikkelen du linker til?Anonymous poster hash: 9857a...2da 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Snylter og snylter. Noen gjør vel det i en viss grad. Får du gjeldssanering, og du er personlig konkurs, så får du hjelp av staten. Og staten er oss, uansett hvor du bor. Om en leser mange tråder her inne, så ser en jo at folk ikke styrer sin økonomi. De lager tråder om hvor mye forbruksgjeld osv. De skriver om sin økonomi. Eks. har ikke penger til mat. Har 120 kr i uka å kjøpe mat for. Det ligger mye mellom linjene der. Noen lurer på å ta opp kredittkortgjeld. De svarer at de ikke har råd til å spare. Skurrer for meg da. Et kortgjeld må du betale skyhøye renter på. Noen mener de er uforskyld komt opp i gjeld. Du er aldri uforskyldt komt opp i gjeld du ikke klarer å betale Aldri. Eller det fins unntak. Eks har du mistet mann-samboer og su står igjen alene. De fleste som blir svartelistet er uforsiktig omgang med penger. Mange eier ikke ansvar. Kjører i biler uten forsikring. Reiser til syden uten forsikring. Det er ille å komme i den situasjonen. Anonymous poster hash: 4224f...4aa
Gjest Bud Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Artikkelen du linker til dekker på ingen som helst slags måte overskriften din. Artikkelen er ikke engang bittelitt misvisende så jeg fatter ikke hvordan du kan misforstå så vanvittig. Tipper du er fra BÆÆÆÆÆRGÆÆÆÆN
Anglofil Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Hvordan klarer du å trekke denne konklusjonen ts? Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Som vestlending føler jeg meg ikke sånn særlig snyltet på. Tipper du er fra BÆÆÆÆÆRGÆÆÆÆN Det er sånn de snakker i Bergen, ja. Anonymous poster hash: d9179...b4f
Gjest Bud Skrevet 17. november 2014 #7 Skrevet 17. november 2014 Som vestlending føler jeg meg ikke sånn særlig snyltet på. Det er sånn de snakker i Bergen, ja. Anonymous poster hash: d9179...b4f Alle jeg kjenner fra Bergen snakker sånn.
helenaa Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Jeg gadd ikke lese lenken, men overskriften er en ganske vanlig påstand fra folk som bor på vestlandet. De hevder at det er de som produserer og østlandet som forbruker. Og det er selvfølgelig mye sant i det. På den annen side er det mye som administreres fra østlandet, og som vestlandet "slipper" å bekymre seg for, dvs bruke penger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå