needinspiration Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Brasil: Er for dem som er interessert i Sør-Amerika generelt. Gode erfaringer: Jeg personlig elsker fine strender!!! Nå snakker jeg ikke om bare Copacabana stranden! Maten! Personlig så tåler jeg en del. Gjestfriheten. Digger musikken Forsiktighetsregler: Her er det en fordel å kunne språket, portugisisk, eller ta en spansk en. Kle deg som de innfødte, ikke ta på deg ekte Gucci eller Raulph Lauren og tro at du kan gå trygt i gatene. Husk ingen synlige smykker, mobil a la siste mote, eller dyr klokke på armen. Du er et vandrende mål om du går slik. Om du vil gå i fred så farge håret ditt brunt eller svart. Det er MANGE som liker blondt hår av en merkelig merkelig grunn. Det er alltid trygt å være varsom og ikke tiltrekke deg for mye oppmerksomhet a la dritings som mange i Norge gjør. Ikke vær naiv og pass på drinken din. Ikke vær naiv og være med alle folk som ser mistenksomme ut Er du mann så pass hvor du går, prostituerte kan være innpåslitne Dårlige erfaringer: Selv så har jeg aldri hatt dårlige erfaringer i Brasil, bare positive! Har vært: Foz do Iguacú................+++++ Natur!!! Curitiba..........................+ Inn i landet, var egentlig ikke så mye der São Paulo.....................- Altfor storby for meg med mye kriminalitet Santos...........................++ Fin strandby nedenfor São Paulo Aparecida......................+++ Kultur Rio de Janeiro...............++ , Dere vet hva som er her.... Salvador........................+++, masse kultur verdt å oppleve Aracaju..........................+++, deilig mat og fin strand Praia de São Miguel......+++++ Stranden var ganske fin Praia do Francês...........+++++ den også Maceió...........................+++++ har fine strender Maragogi.......................+++++ WOW Recife............................+++++ kultur og haiangrep Olinda............................+++++ kjempe på kultur Tamandaré....................+++++ fine strender Natal og omegn.............+++++ her også Sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå