Gå til innhold

Datingstips i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til Bergen i høst, og dater en jente. Hittil har vi bare tatt en kaffe, gått en tur og hatt et par TV- og filmkvelder i lag, og vi klaffer foreløpig veldig godt.

Det jeg lurer på er om noen har noen tips til noe moro man kan finne på ellers her i byen, eller noen gode ideer generelt? Takker for alt av tips og ideer :)

Anonymous poster hash: fb410...e09
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet til Bergen i høst, og dater en jente. Hittil har vi bare tatt en kaffe, gått en tur og hatt et par TV- og filmkvelder i lag, og vi klaffer foreløpig veldig godt.

Det jeg lurer på er om noen har noen tips til noe moro man kan finne på ellers her i byen, eller noen gode ideer generelt? Takker for alt av tips og ideer :)

Anonymous poster hash: fb410...e09

Akvariet, gå tur på fløyen, Ulriken, Løvstakken, Stoltzen, gå tur rundt i byen. Mange fine plasser å gå rundt Sandviken. Nordnesparken. Museum. Gå på shoppinngrunde sammen. Pastasentralen, Fridays, Dolly Dimples, Egon... er veldig mye å finne på :)

Anonymous poster hash: d9f02...66b

• Liker 1
Skrevet

Bergen er så fin, er det ikke mulig bare å gå rundt og se på byen? Lett å snakke og bli bedre kjent, men blir kanskje litt kjedelig i lengden :fnise:

Skrevet

a) Standup på Ricks på torsdager og fredager, gøy og billig!

b) Alltid masse konserter rundt omkring, for eksempel på Verftet, Teglverket, Hulen eller Garage.

c) Gå på en liten barrunde, sjekk ut småbarer i smågatene bak bryggen. Her er det også mange funky spisesteder. No Stress anbefales!

d) Møhlenpris marked hver lørdag

e) VilVite senteret

d) Pepperkakebyen

e) Galleri GEO

d) Quiz eller bingo på Apollon, Ricks og Elefanten

Anonymous poster hash: 97e84...14c
Skrevet

Hvis du er glad i sjømat, vil jeg anbefale Cornelius Sjømat Restaurant. Ekstremt flott der, magisk stemning og god mat. Ikke er det så altfor dyrt heller :)

Skrevet

Akvariet, gå tur på fløyen, Ulriken, Løvstakken, Stoltzen, gå tur rundt i byen. Mange fine plasser å gå rundt Sandviken. Nordnesparken. Museum. Gå på shoppinngrunde sammen. Pastasentralen, Fridays, Dolly Dimples, Egon... er veldig mye å finne på :)

Anonymous poster hash: d9f02...66b

Helt alvorlig, skal du først anbefale spisesteder må du komme med noe mer sjarmerende enn 12 på dusinet plasser. Jeg ville blitt mye gladere om du tok meg med på http://www.bergensentrum.no/restauranter/191_sostrene-hagelin-kong-oscars-gate Sitte og glo ut vinduet og lage morsomme historier om folk som går forbi. Etterpå løper dere inn på Rubens skattekammer og ser på leker.

Gå på gallerier, så en tur på Bar Barista for en kopp sjokolade en søndag. Lysverket har en morsom utstilling akkuratt nå.

Gå på Samleren i Nygårdsgaten og se på Vinylplater, diskuter musikk og avslutt med Sushi på Ichiban.

Tur i Nordnesparken, se på Askøy og Sotra, tell båter. Ta med teppe, varm drikke og kos dere.

Les deg litt opp på Bergenshistorie og ta henne med på en tur rundt og fortell om rare ting du har lært deg som feks. historien rundt kula som sitter fast i Domkirken.

Anonymous poster hash: 3e3b2...2a2

Gjest Minesveiper
Skrevet

Pepperkakebyen er kos nå :) Tror den åpner i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...