Tba Skrevet 19. november 2014 #41 Del Skrevet 19. november 2014 Ute på landet er Subaru ofte styrt av hattesjåfør. Men de er ikke så ille som Yarisene på landet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 19. november 2014 #42 Del Skrevet 19. november 2014 De verste (dvs de tregeste og minst oppmerksomme) sjåførene kjører: Toyota Yaris - ingen over, ingen ved siden av. Alle ligger bak... Toyota Corolla og Auris. Subaru Forrester VW Caravelle Mercedes E-klasse (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #43 Del Skrevet 19. november 2014 Vi har både Toyota Avensis og en litt "sprekere" Audi. Jeg ligger som regel i fartsgrensa, og merker stooor forskjell på hvordan biler foran og bak meg behandler meg. Kjører jeg avensis skal "alle" kjøre forbi, og de foran bryr seg ikke i det heletatt om de kjører langt under grensa. Kjører jeg Audi, svinger mesteparten til siden for å "slippe meg forbi", selvom jeg har holdt god avstand. MerkeligAnonymous poster hash: 24776...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. november 2014 #44 Del Skrevet 19. november 2014 Det stemmer ikke. Det er blitt en del overgang av Audioter (BMW førere er stort sett like gale ) over til Tesla, men flertallet av elbilkjørere ligger i den andre delen av skalaen. Av de som har kjøpt Tesla, eller elbil generelt? Selvfølgelig, audioter velger ikke en stygg fæl liten buddy... (eller wtf de heter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. november 2014 #45 Del Skrevet 19. november 2014 Ute på landet er Subaru ofte styrt av hattesjåfør. Jeg kunne tenkt meg en Subaru Impreza WRX STi faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. november 2014 #46 Del Skrevet 19. november 2014 Vi har både Toyota Avensis og en litt "sprekere" Audi. Jeg ligger som regel i fartsgrensa, og merker stooor forskjell på hvordan biler foran og bak meg behandler meg. Kjører jeg avensis skal "alle" kjøre forbi, og de foran bryr seg ikke i det heletatt om de kjører langt under grensa. Kjører jeg Audi, svinger mesteparten til siden for å "slippe meg forbi", selvom jeg har holdt god avstand. MerkeligAnonymous poster hash: 24776...98d Seee! De tror du er audiot (Er du en audiot?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 19. november 2014 #47 Del Skrevet 19. november 2014 Det høres ganske idiotisk ut når dere skriver "audiot" for hundrede gang.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 20. november 2014 #48 Del Skrevet 20. november 2014 Det høres ganske idiotisk ut når dere skriver "audiot" for hundrede gang.. Så enig, så enig. Man tar jo alltid slike folk seriøst... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 22. november 2014 #49 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg ligger aldri bak en yaris, og sånn er det bare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. november 2014 #50 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg ble alltid forsøkt forbikjørt da jeg hadde Opel Corsa. Problemet var vel at jeg ikke kjørte i stil med bilen, og ofte tok løs fortere enn menn i store SUVer ut fra kryss osv. Savner den tiden! Nå kjører jeg octavia, og blir stadig vekk forbikjørt selv lm jeg ligger i 90-100 i 80-sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 22. november 2014 #51 Del Skrevet 22. november 2014 I dag var det min tur til å bli herset med på veien. Kjører til daglig en normalt stor bil, men kjørte i dag min nr2-bil som er rød og bitteliten - mindre enn en Yaris. Folk legger seg helt oppi ræva mi og de legger seg inn/kutter rett foran meg på motorvei o.l. Bilister blir veldig påvirket av størrelsen på bilen og blir dertil frekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #52 Del Skrevet 22. november 2014 Ouch... Edit: Jeg kjører Fiat Oi, her ble det rot i multisiteringen Italiensk = Anonymous poster hash: 6b3f7...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 22. november 2014 #53 Del Skrevet 22. november 2014 Det høres ganske idiotisk ut når dere skriver "audiot" for hundrede gang.. Jeg kommer aldri omtale audi-eiere som noe annet enn audioter, så du kan slutte å whine om det nå, og bare godta det. Følte du deg støtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 22. november 2014 #54 Del Skrevet 22. november 2014 I dag var det min tur til å bli herset med på veien. Kjører til daglig en normalt stor bil, men kjørte i dag min nr2-bil som er rød og bitteliten - mindre enn en Yaris. Folk legger seg helt oppi ræva mi og de legger seg inn/kutter rett foran meg på motorvei o.l. Bilister blir veldig påvirket av størrelsen på bilen og blir dertil frekke. Eneste erfaringen min med slike biler er at sjaførene tror de kjører lastebiler, når de i realiteten kommer i en liten fjertebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå