Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #21 Skrevet 26. juli 2004 har ikke noe behov for en elsker nei!fornøyd med min kjære samboer jeg elskere er for svake mennesker! Hva mener du med det? Er man svak om man ikke vil ha ett forhold men finner en man kan dele lystene sine med? Skjønner ikke hva som er svakt med det jeg
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #22 Skrevet 26. juli 2004 da mente jeg hvis du hadde kjæreste,er enig med deg at d er greit og ha elsker så lenge du er singel... hvis du ikke klarer og være sammen med kjæresten lenger og går ut og finner en annen pga. det , burde du gjøre det slutt med kjæresten og være sammen med h*n som kan oppfylle lystene dine.. hvis du sjønner
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #23 Skrevet 26. juli 2004 Joda... Om det var det du mente så skjønner jeg deg.. Reagerte ettersom det her var snakk om elskere når man er singel
Gjest lilletroll Skrevet 26. juli 2004 #24 Skrevet 26. juli 2004 NEI!!!! Jeg ELSKER mannen min, jeg!!!!
Laban Skrevet 27. juli 2004 #26 Skrevet 27. juli 2004 elskere er for svake mennesker! Jeg har vært et veldig svakt menneske, men pokker så bra det var!! (da jeg var singel, vel og merke...)
Ost&Kjeks Skrevet 27. juli 2004 #27 Skrevet 27. juli 2004 Det er mye kos(elig) de som har en partner har monopol på. Synes absolutt ikke de skal få ha enerett på å ha sex også! Elsker = genialt når man er singel!
Rapitap Skrevet 27. juli 2004 #29 Skrevet 27. juli 2004 Nei, aldri. Liker å avslutte forhold før jeg begir meg utpå noe annet. Dette gjelder forsåvidt meg generelt. Avslutter alltid det jeg er begynt på.
Champagne Skrevet 28. juli 2004 #30 Skrevet 28. juli 2004 Ja jeg har hatt en og han ble kjæresten min etter en stund.
la Flaca Skrevet 28. juli 2004 #31 Skrevet 28. juli 2004 Ja, en som gikk i klassen da jeg tok utdannelsen min. Det er vel ikke noe man bevisst går inn for, men så blir det bare sånn likevel. Vi var bestekompiser og jeg var seksuelt tiltrukket av han, men kunne ikke tenkt meg et forhold. Så da ble vi elskere - helt til han forelsket seg... :-? (må vel legge til at jeg selvfølgelig var singel).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå