Gå til innhold

Ville du greid deg like bra alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du selv inn av penger i mnd? Ikke partner, men kun du selv personlig. Og ville du greid deg like bra økonomisk alene eller hva ville du evt måttet gjort annerledes økonomisk i hverdagen uten partner.

Anonymous poster hash: 1986d...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene inn har jeg 38940 kroner. Jeg hadde fint klart å forsørge både meg og mine to barn på den summen, også beholdt leiligheten vår. Det jeg måtte gjort endringer på er fritidsaktiviteter, reiser og annen luksus. Hadde fortsatt hatt råd til det også, men måtte ha kuttet ned.

Anonymous poster hash: 4f47b...a4b

Skrevet

Jeg hadde fint greid det, men det ville jo endret situasjonen min en del, da det jo alltid er billigere å være to enn en...

Skrevet

Jeg har utbetalt ca 46 500,- pr mnd og hadde helt fint klart å forsørge meg selv, men kunne ikke hatt samme levestandard som i dag. Er gift med en svært velstående mann av "gammel rikdom" og derav har vi vent oss til en livsstil deretter.

Mine penger går kun til personlig forbruk og sparing.

Anonymous poster hash: 227bd...a73

Skrevet

20-23k i måneden. Hadde klart meg bedre alene. Dama skal hele tida bruke penger på ting til huset, gå ut og gjøre kjæresteting, ville ha bikkje (som jeg tar vare på) osv. Masse materiell "glede" jeg klarer meg uten.

Anonymous poster hash: fd9dd...4d1

Skrevet

Jeg er allerede alene om det økonomiske for meg og ungene, hus og hjem og alt annet og greier meg helt fint. Jeg har ca 70000 - 75000 inn i mnd.

Skrevet

Jeg er allerede alene om det økonomiske for meg og ungene, hus og hjem og alt annet og greier meg helt fint. Jeg har ca 70000 - 75000 inn i mnd.

Det var da litt av en lønning. Jeg har 32000 inn netto i måneden og forsørger meg selv og et annet voksent menneske. Det går greit.

Anonymous poster hash: 15b8d...644

• Liker 3
Skrevet

Har ca 30000 netto i mnd og forsørger meg og et barn. Har mer handlefrihet nå enn når jeg bodde sammen med eks. For nå er det bare jeg som tjener og bare jeg som bruker. En mann kommer gjerne med store utgifter. For da skal det være ny bil, ny sykkel, nye ski, nytt skistativ, nytt sykkelstativ, ny bil igjen pga at det nye stativet ikke egner seg på den gamle etc. for ikke å snakke om lydanlegg, dippedutter og annet ræl.

Nei, en mann er dyr i drift. De skal ha mye ræl som jeg slett ikke ser nytten i.

• Liker 8
Skrevet

Kan jeg spørre hva du jobber som og hvilken utdannelse du har?

Anonymous poster hash: 5508a...9f1

• Liker 1
Skrevet

Har ca 30000 netto i mnd og forsørger meg og et barn. Har mer handlefrihet nå enn når jeg bodde sammen med eks. For nå er det bare jeg som tjener og bare jeg som bruker. En mann kommer gjerne med store utgifter. For da skal det være ny bil, ny sykkel, nye ski, nytt skistativ, nytt sykkelstativ, ny bil igjen pga at det nye stativet ikke egner seg på den gamle etc. for ikke å snakke om lydanlegg, dippedutter og annet ræl.

Nei, en mann er dyr i drift. De skal ha mye ræl som jeg slett ikke ser nytten i.

Det skal kvinnfolk og :P

Anonymous poster hash: fd9dd...4d1

Skrevet

Jeg får ikke inn så mye per måned da jeg bare er vikar. Tjener som regel ikke mer til å betale for barnehageplassen, men jeg er jo den som gjør husarbeidet og mye av oppfølgingen på barnet så det er jo ikke slik at jeg bare sitter på rumpa heller.

Ja, jeg har en yrkesrettet bachelorutdannelse, men det er STOR KAMP om de faste jobbene.

Anonymous poster hash: 2fa7b...69f
Skrevet

Det var da litt av en lønning. Jeg har 32000 inn netto i måneden og forsørger meg selv og et annet voksent menneske. Det går greit.

Spørsmålet i hovedinnlegget var hvor mye jeg har inn i mnd. Og det er det jeg får inn i mnd. Lønn fra to jobber(35-45k), barnepensjon fra NAV og KLP(for tiden ca 30k) og barnetrygd(5820).

Skrevet

Jeg hadde klart meg fint økonomisk, men måtte ha byttet bosted for å ha mindre lån først.

Skrevet

Spørsmålet i hovedinnlegget var hvor mye jeg har inn i mnd. Og det er det jeg får inn i mnd. Lønn fra to jobber(35-45k), barnepensjon fra NAV og KLP(for tiden ca 30k) og barnetrygd(5820).

Hvorfor får du barnepensjon fra NAV og KLP når du er i full jobb?

• Liker 4
Skrevet

Hadde du klart deg på den lønningen, og hatt åtte barn ved siden av?

Anonymous poster hash: e1cf0...908

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

:sjokkert: for noen lønninger det representative utvalget har :sjokkert:

Det er ofte slik med majoriteten i tråder som dette.

Skrevet

Vi klarer oss helt greit, men hadde vært hyggelig med en ferietur snart :fnise: . Jeg har hele 22.000 og forsørger ett barn alene i Oslo. :danse:

Anonymous poster hash: e1cf0...908
Skrevet

Hvorfor får du barnepensjon fra NAV og KLP når du er i full jobb?

Er ikke det rimelig åpenbart? Barnas far lever ikke, ergo NAV og KLP.

Anonymous poster hash: b8257...45f

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer meg så vidt alene, forsørger to barn. Så for meg hadde det hjulpet mye å få samboer. Men jeg er så sær, så blir nok mange år før det skjer.

Anonymous poster hash: 66e44...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...