Gå til innhold

hvordan få av ørering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har tatt hull i øret og fikk en ring av pierce damen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får den av, den ser ut til å være liksom en perfekt sirkel, liksom uten lås, vanskelig å forklare, men låsen er liksom bare en kanskje to millimeter lang del av ringen, jeg har prøvd å skru og dra på den, men den kommer ikke av, noen tips?

Anonymous poster hash: 88c40...b04
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ofte avslag på nye smykker du kjøper når du skal inn og bytte smykkene for første gang etter ny piercing. Dette bør du ikke gjøre selv, med mindre piercingen er 100% grodd, og det er det ikke sikkert at den er før minst et år seinere.

Jeg har selv mange piercinger, og en av de siste jeg tok, helix øverst på øret, har kranglet fra dag 1, så selv om jeg tok den i april/mai har den fortsatt perioder hvor den væsker og bærer seg.

Edit; Glemte å skrive at du bør be om ringer med kulelås, altså nesten hele ringer med en åpning der det sitter en kule. De er lettere å ha med å gjøre når du først skal bytte selv. Den typen ring du snakker om har en liten stang som følger ringfasongen og de er et helvete å bytte, selv når du har gjort det mange ganger med gamle ørehull. Ser pene ut, jævlig lite funksjonable når det kommer til bytting.

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...