Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Grrr, kjøpte ny mobil igår, og makan til skrivefeil og orddeling deluxe skal man lete lenge etter. Hvem i all verden av en idiot fant ut at man skal skrive "tekst melding" (bildemelding er forsåvidt skrevet korrekt), "telefon innstillinger", "lyd innstillinger" etc. Kanskje en ordbok av noe slag hadde vært fint for den som fant ut at man sier "laste bil", "skru trekker" og slikt.
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Hva slags Samsung var det? Har nemlig vurdert å kjøpe en Samsung-telefon nå.
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Men, man kan jo sette språket til engelsk uansett. Det er det jeg har nå likevel, foretrekker det.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #5 Skrevet 22. juli 2004 Men' date= man kan jo sette språket til engelsk uansett. Det er det jeg har nå likevel, foretrekker det. Joda, men uansett. Enkelte bør vel vite bedre enn det der, er jo endel som ikke skjønner bæret av engelsk også. Er en samsung P400.
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #6 Skrevet 22. juli 2004 Ok, det var ikke den mobilen jeg ville kjøpe da, men greit å vite.
jordbær Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Hva med å bytte til engelsk språk? Min samsung har veldig få orddelingsfeil faktisk. Har E700.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå