majalill Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Hei! Har en ganske så dyr vinterjakke hvor glidelåsen har blitt ødelagt... Går ikke an å lukke den igjen. Er det mulig å få noen til å erstatte glidelåsen, evt fikse den? Hvor finner jeg folk som gjør dette i så fall? Er over et år siden jeg kjøpte jakka, så reklamasjon tror jeg ikke er mulig...
Gjest constance90 Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 det er 2 års reklamasjonsrett på glidelås. Ta med kvittering/bankutskrift til butikken du kjøpte den
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Finn frem kjøpsloven i lovdata.no. Du har 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett. Se og "støvelettdommen". En jakke er ment å skulle vare i mer enn ettår om dette ikke er en billig bruk og kast jakke. Får du ikke hjelp i butikken kontakter du forbrukerådet. Evt. Skriver et brev til butikken. Det ligger mange maler på forbrukerådet.no.Anonymous poster hash: b71cc...b33
murray Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Opplevde det samme med en jakke fra carlings. Leverte den bare inn og de fikset det gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå