AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 God kveld To bekjente menn av meg vil begge gå på date med meg. De prater ikke særlig med hverandere, men de vet godt hvem hverandre er. De har visstnok gått på skolen sammen tidligere og er venner på FB. Han ene er jeg overhodet ikke interessert i, men han andre er jeg litt nyskjerrig på. Jeg har sagt til han ene at han andre også har spurt meg ut, egentlig fordi jeg syntes det var litt tilfelldig og morsomt. Angrer selvsagt på at jeg sa dette, for nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å avvise den ene, og dra ut med den andre. Tenk om de finner på å prate i lag om meg? Sånn ´´ Skal du også ut med henne?`` opplegg. Hva gjør jeg? Vil ikke såre noen da.. Anonymous poster hash: dbb25...a02
Doge Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Han du ikke er interessert i: ikke gå på date Han du er litt nysgjerrig: kommer an på hvor nysgjerrig du er.
Lanoungen Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Hvis ikke de er nære venner, eller egentlig venner i det hele tatt, ser jeg ikke problemet. Så lenge du ikke "lead them on" (beklager engelsk uttrykk) så er det da helt greit å gå ut med bare en av dem. Bare si til han andre at du ikke er interessert. Om de hadde vært såpass gode venner at det hadde vært bittert at kompisen gikk ut med deg, så hadde det vært mellom de to, ikke mellom deg og dem. Så jeg syns du med god samvittighet avvise han ene på en fin måte
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Gå på date med han du er interessert i, du. Om du vil. At han andre bekjente av deg også vil på date med deg er ikke noe du trenger ta hensyn til slik du beskriver situasjonen. Anonymous poster hash: 8ced5...5ce
trillion Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Enig med de andre over, gå på date med han du er interessert i. Sikker litt kjipt for han andre, men altså - det er ikke noe du skal tenke på. Du vil ikke, enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå