Gå til innhold

Forelsket i en jeg "hooket" på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, blitt veldig forelsket i en jeg hadde en greie med en fest og ville gjerne ha svar på hva jeg kan gjøre.

Vi flørtet hele kvelden og klinte masse, vi har møtt hverandre noen ganger senere på skolen der vi har hilst på hverandre og snakket litt, vi får noen ganger blikkontakt og smiler til hverandre. Han er to år eldre enn meg og derfor føler jeg meg litt "under" han. Lurer på om han liker meg eller hvordns jeg kan få han til å like meg i såfall. Det som gjør meg litt usikker er det at han ikke har spurt om vi skal finne på noe etter dette og er derfor redd for at han kanskje ikke er Interresert.

Ville en gutt vært sammen med en jente hele kvelden uten at det var noe mer mellom dem?? Hvordan jeg jeg om han er Interresert eller ikke? Hvordns får jeg han interessert?

Hilsen usikker jente, Bergen

Anonymous poster hash: ced7a...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 15 skjedde akkurat det samme hos meg, han var 19. Begge var sjenert edru og det tok lang tid. Så tenkte jeg at jeg ikke hadde noe og tape så skrev jeg endelig til han på facebook! Nå er vi 20 og 24 og helt lykkelig forelsket :-)

Gjest mainbitch
Skrevet

Ikke vent på at han skal ta kontakt, men ta initiativet selv :blomst:

Skrevet

Hei, blitt veldig forelsket i en jeg hadde en greie med en fest og ville gjerne ha svar på hva jeg kan gjøre.

Vi flørtet hele kvelden og klinte masse, vi har møtt hverandre noen ganger senere på skolen der vi har hilst på hverandre og snakket litt, vi får noen ganger blikkontakt og smiler til hverandre. Han er to år eldre enn meg og derfor føler jeg meg litt "under" han. Lurer på om han liker meg eller hvordns jeg kan få han til å like meg i såfall. Det som gjør meg litt usikker er det at han ikke har spurt om vi skal finne på noe etter dette og er derfor redd for at han kanskje ikke er Interresert.

Ville en gutt vært sammen med en jente hele kvelden uten at det var noe mer mellom dem?? Hvordan jeg jeg om han er Interresert eller ikke? Hvordns får jeg han interessert?

Hilsen usikker jente, Bergen

Anonymous poster hash: ced7a...8de

I og med at dere klinte masse så fikk han sikkert det han var ute etter.

Anonymous poster hash: 3f10d...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...