AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg er veldig glad i å reise, og er godt reisevant. Nå har jeg lyst til å besøke et arabisk land. Har allerede vært i Marokko, Palestina og Dubai så de er uaktuelle. Hvilket land er best for meg som kvinne å reise til? Jeg kan litt arabisk hvis det spiller noen rolle. Anonymous poster hash: 43f18...467
El Duderino Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Qatar er en mulighet. Det er dog litt lite å finne på der, med mindre du reiser der kun for shopping og de to-tre museene som finnes i Doha. Har bodd der ett år selv
Miss Lucky Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Kuwait er flott, men i grunnen lite å ta seg til for turister forutenom shopping og restaurantbesøk Oman har flotte hoteller, fantastiske dykking/snorkling og bademuligheter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Jeg er veldig glad i å reise, og er godt reisevant. Nå har jeg lyst til å besøke et arabisk land. Har allerede vært i Marokko, Palestina og Dubai så de er uaktuelle. Hvilket land er best for meg som kvinne å reise til? Jeg kan litt arabisk hvis det spiller noen rolle. Anonymous poster hash: 43f18...467 Til opplysning så er ikke Dubai et land men et emirat innenfor landet Forente Arabiske Emirater. Rett skal være rett.. Dessuten, har du kun vært i Dubai så har du ikke virkelig opplevd FAE. Anonymous poster hash: 0f7b7...347 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Kjenner ei som nylig var i Jordan alene, og hun hadde en del opplevelser som ikke var bra. Hun anbefalte ikke noen å dra dit alene. Anonymous poster hash: 201a6...a17
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Hvor i Jordan var dette, og hva skjedde? Anonymous poster hash: 3fc22...da6
marion Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Det er jo forståelig. Jordan blir det neste landet IS legger under seg når Irak og Syria er tatt.
I all verden Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg har vært i Jordan. Riktignok ikke alene, men slik jeg opplevde det kunne jeg gjerne reist dit alene. Jeg var da i Petra og Aqaba, hvor de er vant til turister. Hvordan det er i resten av landet vet jeg ikke. Jeg følte mye mer ubehag i Dubai enn i Jordan.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Hvor i Jordan var dette, og hva skjedde? Anonymous poster hash: 3fc22...da6 Det var i nærheten av Dødehavet, så egentlig litt typisk reiseområde. Mennene der så på henne som, tja, alene, så da var det hvis lov å ta seg tilrette. En av de ansatte på hotellet fikk sparken etter episoden. Anonymous poster hash: 201a6...a17
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Det var i nærheten av Dødehavet, så egentlig litt typisk reiseområde. Mennene der så på henne som, tja, alene, så da var det hvis lov å ta seg tilrette. En av de ansatte på hotellet fikk sparken etter episoden. Anonymous poster hash: 201a6...a17 Må legge til at hun har vært der tidligere, men da sammen med familien, så hun kjente forsåvidt til landet fra før. Men en ting var å reise med familien, det var tydelig noe helt annet å reise dit alene som kvinne. Hun ble da oppfattet som et "objekt". Anonymous poster hash: 201a6...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå