Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter slagstøvler til høsten.

Vil ikke ha de vanlige kjedelige seilerstøvlene eller grønne "militær"-støvler... :-?

Gjennomsiktige, fargerike, svarte... :Nikke:

Hvor kan jeg eventuellt finne det?! Har "trålt" x-anntall skobutikker, men :riste:

Kanskje en kan finne det på en utenlandsk nettside?!

Hva søker jeg etter?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så noen rosa med sløyfe på i Elle i fjor sommer, prøvde desperat å få tak i de - men utsolgt !

Venter i spenning på denne tråden :-)

Gjest Étoile
Skrevet

Noa Noa har gummistøvler i rosa, turkis etc. Ellers har Viking lansert en retro gummistøvelmodell med snøring foran i gult, rødt eller blått.

Gjest Lompa
Skrevet

Noen litt annerledes slagstøvler hadde vært ok ja...Noen som har bilder av de nevnte støvlene?

Gjest aline2
Skrevet
Noa Noa har gummistøvler i rosa' date=' turkis etc. Ellers har Viking lansert en retro gummistøvelmodell med snøring foran i gult, rødt eller blått.[/quote']

Hvor ligger Noa Noa?

Gjest Étoile
Skrevet

Det ligger en i Bogstadveien ihvertfall. Mulig det er flere også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noa Noa sine er kjempefine :)

*lyst på*

Skrevet
http://www.ilsejacobsen.dk

Se under summer 04

De selger disse (eller ihvertfall noen som ligner veldig) på en av skobutikkene i Grensen, husker ikke heelt hvilken, men jeg tror det er den som er nummer 2 på ventresiden om du går fra glassmagasinet.

• 1 måned senere...
Skrevet
Her er støvlene fra viking ihvertfall.

Da fikk jeg kjøpt Oslos sannsynligvis siste par Gule Viking Retro støvler i str. 39!!! :hoppe:

Gjett om jeg er fornøyd!! :kul: :-)

Damen bak skranken sa at hun hadde vært på en messe hos Viking - og neste års farger på støvler blir bla. rosa!!

Støvlene kommer til vårkolleksjonen om noen ønsker seg de fargene!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...