Thomasine Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Er ute etter slagstøvler til høsten. Vil ikke ha de vanlige kjedelige seilerstøvlene eller grønne "militær"-støvler... :-? Gjennomsiktige, fargerike, svarte... Hvor kan jeg eventuellt finne det?! Har "trålt" x-anntall skobutikker, men Kanskje en kan finne det på en utenlandsk nettside?! Hva søker jeg etter?!
la_luz Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Så noen rosa med sløyfe på i Elle i fjor sommer, prøvde desperat å få tak i de - men utsolgt ! Venter i spenning på denne tråden :-)
Gjest Étoile Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Noa Noa har gummistøvler i rosa, turkis etc. Ellers har Viking lansert en retro gummistøvelmodell med snøring foran i gult, rødt eller blått.
Gjest Lompa Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Noen litt annerledes slagstøvler hadde vært ok ja...Noen som har bilder av de nevnte støvlene?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #6 Skrevet 22. juli 2004 http://www.ilsejacobsen.dk Se under summer 04
Gjest aline2 Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Noa Noa har gummistøvler i rosa' date=' turkis etc. Ellers har Viking lansert en retro gummistøvelmodell med snøring foran i gult, rødt eller blått.[/quote'] Hvor ligger Noa Noa?
Gjest Étoile Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Det ligger en i Bogstadveien ihvertfall. Mulig det er flere også.
Felicia Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 http://www.ilsejacobsen.dk Se under summer 04 De selger disse (eller ihvertfall noen som ligner veldig) på en av skobutikkene i Grensen, husker ikke heelt hvilken, men jeg tror det er den som er nummer 2 på ventresiden om du går fra glassmagasinet.
Thomasine Skrevet 2. september 2004 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2004 Her er støvlene fra viking ihvertfall. Da fikk jeg kjøpt Oslos sannsynligvis siste par Gule Viking Retro støvler i str. 39!!! Gjett om jeg er fornøyd!! :-) Damen bak skranken sa at hun hadde vært på en messe hos Viking - og neste års farger på støvler blir bla. rosa!! Støvlene kommer til vårkolleksjonen om noen ønsker seg de fargene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå