Gå til innhold

Er det galt av meg å ikke la daten få hilse på familien min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en person i flere måneder. Men det som har skjedd er at jeg har vært redd for at han skal møte på barna mine fordi jeg vet ikke hvor seriøs han er. Jeg har ennå ikke funnet ut av den biten. Derfor har jeg unngått det. En annen grunn til at jeg har unngått det er at jeg har aldri fått hilst på hybelkameraten hans. Han har en som han deler hybel med.

Nå fortalte han til meg at han synes at det var merkelig at han aldri får møte på barna mine. Mens jeg sa at det går helt fint, og at det er ingen problem. Men jeg synes jo at det er like merkelig at jeg ikke får komme på besøk til han når hybelkameraten er hjemme.

Hva tenker dere at jeg bør gjøre? Tips og råd?

Anonymous poster hash: 53fd0...a47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange måneder?

Syns ikke du skal la den møtes før du er klar, og føler deg sikker på at dere har noe seriøst.

Anonymous poster hash: dd6bc...38e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har i hvert fall ventet til vi begge er enige om at vi er kjærester og seriøse med hverandre, før kjæresten får møte barna. Og hvis han ikke engang vil la deg møte hybelkameraten, så skal i hvert fall ikke du la han møte barna dine.

Anonymous poster hash: ecd72...a2c
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har i hvert fall ventet til vi begge er enige om at vi er kjærester og seriøse med hverandre, før kjæresten får møte barna. Og hvis han ikke engang vil la deg møte hybelkameraten, så skal i hvert fall ikke du la han møte barna dine.

Anonymous poster hash: ecd72...a2c

Ja, han vil aldri la meg komme hjem til han når hybelkameraten er hjemme. Vet ikke hvorfor, men han virker livredd ut for at jeg skal møte på hans hybelkamerat. Dette reagerer jeg veldig på. Mens han fortalte meg etter at han hadde drukket seg full i helgen at han reagerte på at han aldri fikk være hjemme hos meg når barna var der. Men da spurte jeg han om jeg kunne komme en tur til han når hybelkameraten var hjemme. Det sier han nei til. Så hvorfor skal han da møte på barna mine? Det er merkelig, synes jeg.

Skrevet

Er 'hybelkameraten' ei dame kanskje?

Anonymous poster hash: 56bcd...e1a

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på...?

Du lar ham ikke møte barna før du selv føler det er rett.

Skrevet

Hybelkameraten er en mann.

Skrevet

Jeg ville ventet til dere var kjærester i det minste.

Anonymous poster hash: c5c6d...003
  • Liker 1
Skrevet

Hybelkamerat, vi det si at to menn bor sammen på en liten hybel? Er ikke en hybel et rom?

Anonymous poster hash: 1e3f5...da9
Skrevet

Hybelkamerat, vi det si at to menn bor sammen på en liten hybel? Er ikke en hybel et rom?

Typisk deler kjøkken, evt. bad og andre fellesområder.

Skrevet

OK. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor det er så viktig for TS å skulle bli presentert for dette mennesket, i og med at det bare er en som daten deler kjøkken og bad med.

• Liker 2
Skrevet

Og du er HELT sikker på at det er en mann som bor der? Kan jo også tenkes at daten din er bi?

Syns det høres ut som om dere kommuniserer dårlig.. Etter flere måneder bør du jo vite om han er seriøs eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

OK. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor det er så viktig for TS å skulle bli presentert for dette mennesket, i og med at det bare er en som daten deler kjøkken og bad med.

trenger iķke å bli presentert for hybelkameraten. Men jeg får ikke komme hjem til han når hybelkameraten er hjemme...

Skrevet

trenger iķke å bli presentert for hybelkameraten. Men jeg får ikke komme hjem til han når hybelkameraten er hjemme...

Deler de rom? Veldig suspekt, synes jeg. Men du bør se å få tatt den praten med ham snart, du har vel gått i uvisse lenge nok nå.

Skrevet

Deler de rom? Veldig suspekt, synes jeg. Men du bør se å få tatt den praten med ham snart, du har vel gått i uvisse lenge nok nå.

De deler kun stue, bad, og kjøkken, men har hver sitt rom. Jeg synes det er rart at han ikke kan la meg få komme hjem til han på rommet hans når hybelkameraten er hjemme. Rommet hans er kjempestort, og han har sofa der og alt. Jeg trenger jo ikke hilse på hybelkameraten, men det at han ikke kan la meg komme hjem til han når han er der, virker jo veldig rart ut....

Jeg begynner å tro at han er useriøs mot meg, og ikke interessert i meg for forhold.

Var en situasjon tilknyttet dette. Vi har en felles bekjent, som sendte meg sexforespørsler. Han spurte om han kunne treffe meg og ha sex. Jeg slettet han som gjorde det på facebook, og fortalte dette til daten min. Da sa daten min: " Jeg får lov å skrive sånne ting til deg, men han får ikke lov hahaha. Og han blir kastet ut av facebooken din, men det blir ikke jeg som holder på å skrive det samme jeg også", sa han. Da begynte jeg å tenke: hmmmm for et svar av daten Han virker jo helt useriøs i måten han svarte på. Kanskje derfor han holder meg unna vennene sine, og hybelen når hybelkameraten er hjemme.

Skrevet (endret)

Er det en aldersforskjell i bildet her? Og er han tilfeldivis student, og bor på studentby?

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Kanskje han egentlig har en kjæreste/har med mange andre damer hjem og er redd kameraten skal si noe om du treffer på han?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han egentlig har en kjæreste/har med mange andre damer hjem og er redd kameraten skal si noe om du treffer på han?

Det står at han er singel på facebook. Men han har ganske mye kontakt med en tidligere kjæreste. Men hun bor ikke her i byen. Jeg aksepterer kontakten fordi han har sagt til meg at de to kun er venner. Og jeg har aldri fått med meg at hun besøker han her i byen heller. Men det kan av og til virke ut som om de ikke er ferdige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...