piapetrine Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg får lett fet hud av kremer og foundationer. Synes BB cream gir fin glød, men de merkene jeg har prøvd gjør meg blank og gir kviser. Samme med en del dagkremer. Også de beregnet for fet hud. Bruker dagkrem fra neutral og foundation fra body shop - mineral pudder. Fordi jeg har veldig røde kinn og kinnben, en del pigmentflekker og mørke ringer under øynene ønsker jeg en farget dagkrem som er kjappere å påføre enn mkneralpudderet, og tenker at cc cream kanskje kan være noe. Men det er dyrt å prøve seg gjennom mange merker, lurer derfor på om noen med tendenser til fet hud har noen favoritter?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Jeg kan ikke anbefale deg en cc krem, men kan anbefale deg en bb krem. Dior Diorskin Nude bb krem syns jeg er fantastisk til fet hud. Selv får jeg ofte blank hud av andre bb kremer, men denne holder faktisk dagen gjennom uten å gjøre meg blank, samt at den ikke gir meg urenheter, noe jeg får av mange produkter. Den har ikke full dekkevne, men jeg syns den jevner ut huden flott, og dekker mine røde partier. Anonymous poster hash: a18e1...dd1
piapetrine Skrevet 16. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2014 Jeg kan ikke anbefale deg en cc krem, men kan anbefale deg en bb krem. Dior Diorskin Nude bb krem syns jeg er fantastisk til fet hud. Selv får jeg ofte blank hud av andre bb kremer, men denne holder faktisk dagen gjennom uten å gjøre meg blank, samt at den ikke gir meg urenheter, noe jeg får av mange produkter. Den har ikke full dekkevne, men jeg syns den jevner ut huden flott, og dekker mine røde partier.Anonymous poster hash: a18e1...dd1 Takk for tipset!
vesp Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Hva med bb-foundationen fra bodyshop med tea tree? Jeg er veldig fornøyd med den:) hjelper også med å matte ned og gir meg ikke mer urenheter enn jeg allerede har. Men alle er forskjellig, så er bare å prøve seg frem
piapetrine Skrevet 17. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2014 Hva med bb-foundationen fra bodyshop med tea tree? Jeg er veldig fornøyd med den:) hjelper også med å matte ned og gir meg ikke mer urenheter enn jeg allerede har. Men alle er forskjellig, så er bare å prøve seg frem Jeg har prøvd (den vanlige?) bb creamen fra body shop, og den ble jeg skikkelig glinsende av :/ Men kanskje en med tea tree er bedre, men er dette en foundation? For mineralpudderet mitt fungerer egentlig greit, er på jakt etter et litt lettere alternativ til de dagene jeg ikke har lyst/ tid til å sminke meg, men bare vil slenge på litt dagkrem som gir litt ekstra
Kaffejenta30 Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Jeg er selv godt fornøyd med dr brandt cc mat. Selges hos feelunique. Brukte den i sommer da jeg var i varmere strøk, og den satt veldig bra og lenge! Blir en glinsende julekule av BB-kremer jeg da. Har dog veldig fuktfattig hud så tror den er litt for mattende for meg i vinterhalvåret. Lukter litt rart, koster litt, men jeg har tube nr 2 stående og virkelig elsker den!
piapetrine Skrevet 17. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2014 Jeg er selv godt fornøyd med dr brandt cc mat. Selges hos feelunique. Brukte den i sommer da jeg var i varmere strøk, og den satt veldig bra og lenge! Blir en glinsende julekule av BB-kremer jeg da. Har dog veldig fuktfattig hud så tror den er litt for mattende for meg i vinterhalvåret. Lukter litt rart, koster litt, men jeg har tube nr 2 stående og virkelig elsker den! Takk, skal sjekke den ut! Jeg blir og litt julekule av de bb kremene jeg har prøvd Lurer litt på å prøve loreal sin cc cream med grønne pigmenter siden jeg har en del rødskjær, noen som har prøvd den tilfeldigvis?
vimsefrøken Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Takk, skal sjekke den ut! Jeg blir og litt julekule av de bb kremene jeg har prøvd Lurer litt på å prøve loreal sin cc cream med grønne pigmenter siden jeg har en del rødskjær, noen som har prøvd den tilfeldigvis? Styr unna hvis du har lett for å få urenheter sier jeg bare. Jeg har prøvd L`oreal sin, og jeg får store underjordiske kviser av den, merker det etter bare en dag, og det er ille. Vanligvis går det en 3-4 dager før jeg merker urenheter av produkter huden min reagerer på.
piapetrine Skrevet 18. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2014 Styr unna hvis du har lett for å få urenheter sier jeg bare. Jeg har prøvd L`oreal sin, og jeg får store underjordiske kviser av den, merker det etter bare en dag, og det er ille. Vanligvis går det en 3-4 dager før jeg merker urenheter av produkter huden min reagerer på. Akkurat sånne erfaringer jeg var ute etter. I butikken anbefaler de jo alt er min erfaring, aldri truffet noen som har visst hva som passer for hud som lett får urenheter av kremer og foundationer etc. Alle har jo ulik hud, men jeg gidder ikke bruke penger på en krem da og risikere huden! Takk for advarsel!
vesp Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Som svar på den fra bodyshop: det er en bb-cream og er ganske lett. Du får litt jevnere hudtone og dekker mildt, men ikke fulldekkende:) jeg liker å bruke litt pudder over fra Id^^ min hud holder seg hvertfall mattere om jeg bruker bb-creamen enn om jeg ikke gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå