AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg er veldig usikker på hvor jeg har ham. Jeg har kjendt han i 1 år, og det siste halv året har jeg vell bare blitt forelsket.. Grunnen til at jeg brukte så lang tid, er fordi vi ser hverandre bare 1 gang i uken, på jobb. Jeppsi, han er en kollega. Tingen er at han har jo spørt meg om jeg er singel, han flørter mye, vi snakker en del utenom jobb, men vi har ikke kommet så langt at vi faktisk har vært med hverandre enda da, eneste er at jeg har kjørt ham hjem noen ganger, og så var vi tre stykk som spiste etter jobb en gang i sammen. Typiske flørting er at han tar mye på meg, altså hvis jeg sier noe morsomt og han skal gi meg en klapp på skulderen, så blir det til at han koser skulderen min. Av og til masserer han meg, og ellers søker han alltid kontakten min. Med en gang vi er på samme plass, altså når jeg kommer på jobb, roper han alltid på meg for å fortelle meg om boe helt tilfeldig. Den ene dagen jeg kjørte ham hjem, begynte han å åpne seg utrolig mye, om hvordan han har det hjemme. Slik det ser ut til nå, virker det jo (i vert fall for meg) at han er interessert, men den ene kompissen min fortalte meg at han sovnet med en annen jente sist helg på en fest. Han kompissen min da, sa at det ikke skjedde noe, og det var fordi jenta var så full at hun spørte om hun bare kunne crashe hos ham. De sov da i samme seng, men som sagt: de var beyond ganske sjenka. Altså, noen tips? Er jeg bare blenda av mine egne følelser? Kan og altså si at han er en god gutt, kjenner mange av vennene hans, og miljøet han er i, samt søsteren. Han er en utrolig snill og omsorgsfull person, men det er liksom den ene lille biten av meg som tenker at jeg er ikke god nok for ham, og at jeg bare er en jobb flørt.Anonymous poster hash: 4aa33...8b7
bebisss Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Det er veldig dumt når man ikke føler seg god nok. Du kan jo be han med ud på byen en tur eller spør om han vil finne på noe en dag og se hva det blir til det? Du har jo ingenting å tape
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Ja, er jo egentlig det eneste å gjøre, men hvis han ikke er interessert, så blir det ganske rart å se ham igjen..Anonymous poster hash: 4aa33...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå