Gå til innhold

Jenter som insisterer på å være en av gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om jenter som alltid skal være en av gutta? Usikker på om det er deres måte å flørte på eller om de bare føler seg best blant mannfolk. Det er ei jente som konstant henger rundt han jeg har en liten greie med og jeg merker jeg blir sjalu på at de er så kompis. Hun er fortsatt feminin og pen, men han oppfører seg veldig annerledes meg meg og med henne.

Såå gutter, syns dere jenter som er en del av guttegjengen er positivt eller blir de på en måte friendzoned?

Anonymous poster hash: cd3cf...605
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har bare en liten greie med ham, sier du. Dere er ikke kjærester enda.
Bekymre deg over han+deg, ikke hun+ham.

Når det gjelder at gutter og jenter er venner, så har jeg alltid vært i blandede vennegjenger med begge kjønn, så jeg skjønner ikke helt at noen engang spør om man er venner kun for å flørte?? NEI, det er man ikke. :)

Men hva intensjonene til nettopp denne jenta er, vet nok ingen her. :)

Endret av Noope
Skrevet

Du har bare en liten greie med ham, sier du. Dere er ikke kjærester enda.

Bekymre deg over han+deg, ikke hun+ham.

Når det gjelder at gutter og jenter er venner, så har jeg alltid vært i blandede vennegjenger med begge kjønn, så jeg skjønner ikke helt at noen engang spør om man er venner kun for å flørte?? NEI, det er man ikke. :)

Men hva intensjonene til nettopp denne jenta er, vet nok ingen her. :)

takk for svar:) Jeg er jo også egentlig enig i at jenter og gutter kan være venner uten problemer, men merker et konkurranseinstinkt når jeg ser de to sammen. Han oppfører seg liksom så tullete med henne mens han med meg er nesten litt stille og forsiktig. Forvirrende

ts

Anonymous poster hash: cd3cf...605

Skrevet

Jeg har vært jenta i en guttegjeng. Vi kødda som resten av flokken, jeg ble ikke sett på som attraktiv av de andre guttene! De diskuterte damer foran meg, vi lo av hvor flaut det var å gå på do, kunne si at jeg var dårlig i magen og sette meg på do en halvtime, dukke opp uten sminke og i joggebukse osv. Det var ingen seksuell spenning i det hele tatt.

Jeg er forresten mer forsiktig og nervøs dess mer jeg liker fyren, er det gutter jeg har kjent lenge så gir jeg mer f. Så at han tuller mer med henne enn deg ville jeg tatt positivt.

Anonymous poster hash: 5cb31...af5
Skrevet

Tja... Som mann må jeg innrømme at jeg alltid på ett eller annet nivå ikke bare har hatt "vennefølelser" for jentevenner. Jeg tror det kan virke som om vi bare er venner fra jenters side, men jeg har som regel en annen agenda ;)

Anonymous poster hash: 11a1c...844

• Liker 3
Skrevet

Mange gutter sier at de vil ha en kjæreste som faktisk er en av guttene. Kanskje noen jenter drar den litt langt?

• Liker 1
Skrevet

Mange gutter sier at de vil ha en kjæreste som faktisk er en av guttene. Kanskje noen jenter drar den litt langt?

Det er det absolutt, og det er litt usjarmerende.

Gjest KeyserSoze
Skrevet

Har alltid hengt mest med gutter og har følt meg mest komfortabel med det. Så og si ikke noe drama og man kan tulle og ha spydig humor uten at noen tar det personlig. Jeg har aldri sett på som guttevennene mine som noe mer enn det de er: venner

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...